• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-02 16:51:46 följande:
    Tänk om du bara är en desinformationsagent (precis som på Flashbacks konspirationsforum), som enbart hänger här 24/7 för att se till att det svenska folket inte ska få reda på sanningen om Chemtrails... :evilgrin39:
    Jasså, det var det enda svaret du kunde komma på efter några h tänkande. Ja eller hur. Har du verkligen inget bättre svar, du erkände ju själv att du inte visste om det. Foliehatt.
  • ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-11-02 13:26:38 följande:
    .
    Desinformationen kring k-strimmor; ytterst sällsynt att se en k-strimma, de flesta har aldrig sett någon:
    .
    globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story...
    .

Moderna flygmotorer skapar inga som helst k-strimmor, varför alla strimmor och streck vi ser på himlen är chemtrails:
    ..
    globalskywatch.com/chemtrails/ubbthreads.php?...
    .

" target="_blank">

.

Moderna plan och moderna jetmotorer släpper av och till ut helt normala kondensstrimmor. Det som inte existerar är chemtrails. 

För en som flyger själv så är det lite lustigt att ''höra'' en okunnig person uttala sig om saker som han bara finns på konspirationssidor på nätet.

Jag har själv igår och idag flugit hem de sista charterturisterna från Antalya och Rhodos till GBG. Inga chemtrails men väl lite contrails av och till.

De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • ulfsas
    Nerfherder skrev 2014-11-02 17:56:06 följande:
    Ska bli kul att se vilket puckat svar fjanten kommer vid 22:30, efter att ha haft på sig foliehatten i några h.
    Vi har tid att köpa en påse popcornSkrattande
  • Nerfherder

Du, ulfsas, kommer du att få vara med och testflyga med matolja i tankarna? Tänk dig hur de contrailsen luktar

• ulfsas
    Nerfherder skrev 2014-11-02 18:09:53 följande:
    Du, ulfsas, kommer du att få vara med och testflyga med matolja i tankarna? Tänk dig hur de contrailsen luktar smile1.gif
    Troligen inte. Är ledig på tisdag och sedan var det test i Norge.

Luktar väl som en McD i luftenFörvånad

Det är lite kul att ''tjöta'' med G för han hugger på allt. Även det han inte vet ett skvatt om.

Jag har läst på om detta med chemtrails och förespråkarna har en teori som inte är trovärdig.

Visst skulle man kunna bygga ett plan som kunde släppa ut kemikalier men inte i den omfattning som dessa hävdar och vilka piloter skulle släppa ut aluminium, uran, strontium, virus och bakterier mm på sina barn och vänner? Några specialbyggda plan finns inte för detta ändamålet heller. Jag som flugit och gjort k-strimmor i 25 år är inte trovärdig enl G. Bara G som är trovärdig.
    Jag har min teori om det med.....
  • Nerfherder

Det roligaste var ju när fjanten påstod att bombplan minsann släppte chemtrails från början, eh hallå bomblan släpper saker som är oändligt mycket dödligare än chemtrails, och det slår jag vad om att fjanten aldrig kan gissa

• ulfsas
    Nerfherder skrev 2014-11-02 20:37:37 följande:
    Det roligaste var ju när fjanten påstod att bombplan minsann släppte chemtrails från början, eh hallå bomblan släpper saker som är oändligt mycket dödligare än chemtrails, och det slår jag vad om att fjanten aldrig kan gissa smile1.gif
    Precis. Inkonsekvens är ett paradord i chemskretsar. Logikallergiker som de är.

Ibland så skall chems ligga i speciella tankar som G hävdar, ibland är chems blandat i bränslet, ibland är det hemliga plan och ibland obemannade drönare. Allt efter att jag i några FB-grupper beskrev varför det som hävdades inte kunde fungera. Man tvingades att hitta på mer och mer tok.

Några sprejardrönare finns heller inte.....även om de då skulle vara hemliga drönare så finns det få helt hemliga flygfält. Flightspotters skulle få nys på det omedelbart om det fanns ett stort antal.
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-11-02 17:26:38 följande:
    Moderna plan och moderna jetmotorer släpper av och till ut helt normala kondensstrimmor. Det som inte existerar är chemtrails. 

För en som flyger själv så är det lite lustigt att ''höra'' en okunnig person uttala sig om saker som han bara finns på konspirationssidor på nätet.

Jag har själv igår och idag flugit hem de sista charterturisterna från Antalya och Rhodos till GBG. Inga chemtrails men väl lite contrails av och till.
    .
    Argumentum ab auctoritate, dessutom från en avslöjad desinformatör som dig, gör att du totalt saknar trovärdighet!
    .
    Till alla nytillkomna i tråden:
    .
    Ulfsas påstår att han inte ser någonting underligt i detta videoklipp (vilket obestridligen bevisar att han är en desinformatör), och påstår dessutom att de två planen (det ena ett chemtrailplan) som på vippen krockar med varann, skulle befinna sig på väsentligt olika höjder. Se själva, att HAN LJUGER:
    .

.

:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
    .

Ulfsas, icke bra för ditt karmakonto att ljuga så där ohämmat...  :lol::lol::lol:

• Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-11-02 20:30:45 följande:
    Jag har läst på om detta med chemtrails och förespråkarna har en teori som inte är trovärdig.
    .
    Kära läsare, efter att ni sett denna videosnutt, så förstår ni att Ulfsas medvetet far med lögner, den desinformatör som han är:
    .

.
    Fullständigt uppenbart! :yes::yes::yes:
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-11-02 20:50:48 följande:
    Ibland så skall chems ligga i speciella tankar som G hävdar,..

.
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!