Nerfherder skrev 2014-11-02 13:51:09 följande:
Såg du bilden jag visade på contrails 1943?
Historierevisionism:
.
globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/the-great-contrail-con.html
.
Old photos and videos have been professionally altered to show plumes coming from jets to attempt to convince the public that jet plumes are normal and have existed for decades. In other instances, plumes are shown coming from old turboprops or water-injected
Spey Series 512 Turbofans and are used to convince the public using an out-of-context deception.
Additionally, the public is not told that water-injection was used in just a couple engine types during world war II to decrease take off runway requirements. Any additional water was afterward dumped to lighten the aircraft's weight.
On the internet, paid disinformationalists are claiming to have seen contrails emitted from jets decades ago. These disinformationalists are a key part of any successful military operation, but in this case, the potential health effects of chemtrails?which includes death?make disinformationalists a party to a crime so immense, many simply cannot believe it.
.
.
Gudasänd
Visa endast
I förrgår 17:41
#639 Nerfherder skrev 2014-11-01 17:33:36 följande:
Lilla gubben, du sa ingenting om att du inte ville ha bilder på bombplan, så det är du som failar grovt! Har du en länk till den brittiska regeringens hemsida, eller trollar du nu igen?
.
Det fattar du väl själv, att om man i lönndom vill Chemtraila sitt eget folk, så använder man ju inte bombplan...
.
Vi väntar fortfarande på en ynka bild, pre-1996 (givetvis inte bombplan), med feta Chemstrimmor och streck, seså...
Hur ska du ha det nu, nyss godkände du inte bilden för att det var från ett bombplan, eller hur?
Visa endast
Nerfherder skrev 2014-11-02 14:17:21 följande:
Hur ska du ha det nu, nyss godkände du inte bilden för att det var från ett bombplan, eller hur?
Tydligen var det värre, bilderna är manipulerade...
Nerfherder
Visa endast
Gudasänd skrev 2014-11-02 14:40:00 följande:
Ja, jag erkänner att jag inte visste att bilderna var manipulerade...
Tänk om det bara är hittepå? Ungefär som du hittar på efterhand här i tråden.
Där har ni det, svart på vitt gott folk att fjanten är en lögnare som är förnedrad och ägd flera ggr om. Nu är han så desperat att han helt enkelt försöker starta om tråden!