• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • kivirush
    Nerfherder skrev 2014-10-30 07:58:04 följande:

Gudafjanten, du vet inte ens vad källkritik är!

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-10-30 07:51:03 följande:

Citerar du den ökände desinformatören Mick West? Källkritik, tack!

Den största desinformatören är DU Gudafjant. Ingen av dina hypoteser har visat sig ha någon som helst substans.

Vad hände med alla barn som skulle chippas?
    Säger lite vad jag vill.
  • Gudasänd
    kivirush skrev 2014-10-30 07:45:04 följande:
    Kan du inte ge mig något mer lite mer substans än en Youtube video. Kan du presentera en forskningsrapport för mig som stödjer din hypotes om att det inte skulle finnas någon skillnad i lufttryck och luftfuktighet mellan planen. Du vet ju inte ens avståndet mellan planen.
    .
    Desinformationen kring kondensstrimmor, det är ytterst sällsynt som man kan se en k-strimma:

globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/the-great-contrail-con.html
    .

:yes::yes::yes:

Moderna flygmotorer skapar inte kondensstrimmor, varför alla strimmor vi ser på himlen är chemtrails:

globalskywatch.com/chemtrails/ubbthreads.php&Number=10445
    .

.

.

• Gudasänd
    kivirush skrev 2014-10-30 08:00:40 följande:
    Vad hände med alla barn som skulle chippas?
    Alla vi tusentals som varnade för det globalt, lyckades ju tillfälligtvis avvärja det... Solig
  • Nerfherder

Hur var det nu med källkritik, gudafjanten! Länka till oberoende källor någon enda gång!

• kivirush
    Gudasänd skrev 2014-10-30 08:01:09 följande:

.

Desinformationen kring kondensstrimmor, det är ytterst sällsynt som man kan se en k-strimma:

globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/the-great-contrail-con.html

.

Moderna flygmotorer skapar inte kondensstrimmor, varför alla strimmor vi ser på himlen är chemtrails:

globalskywatch.com/chemtrails/ubbthreads.php&Number=10445

.

.

.

Jag bor nära en av Sveriges största flygplatser. Jag ser k-strimmor dagligen. Vissa försvinner direkt, andra ligger kvar. De är rätt roliga att titta på Ibland då en klart kan se de olika luftströmmar som finns där.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-10-30 08:03:13 följande:

Alla vi tusentals som varnade för det globalt, lyckades ju tillfälligtvis avvärja det...

Du menar att du varnande och tusentals inte trodde på dig?
    Säger lite vad jag vill.
  • Gudasänd
    kivirush skrev 2014-10-30 08:08:44 följande:
    Jag bor nära en av Sveriges största flygplatser. Jag ser k-strimmor dagligen. Vissa försvinner direkt, andra ligger kvar. De är rätt roliga att titta på Ibland då en klart kan se de olika luftströmmar som finns där.
    1. Vilken flygplats?
    .
    2. Desinformationen kring kondensstrimmor, det är ytterst sällsynt som man kan se en k-strimma:

.

Moderna flygmotorer skapar inga som helst kondensstrimmor, varför alla strimmor vi ser på himlen är chemtrails:

globalskywatch.com/chemtrails/ubbthreads.php&Number=6859
    .

:boxing::boxing::boxing:
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-10-30 08:16:50 följande:

1. Vilken flygplats?

.

2. Desinformationen kring kondensstrimmor, det är ytterst sällsynt som man kan se en k-strimma:

.

Moderna flygmotorer skapar inga som helst kondensstrimmor, varför alla strimmor vi ser på himlen är chemtrails:

.

Gudafjanten: ta av dig boxhandskarna har jag sagt! Eller vill du bli anmäld igen?
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-10-30 08:16:50 följande:

1. Vilken flygplats?

.

.

.

Arlanda.

Kan du ge mig En hemsida jag faktiskt kan tro på? Och inte en som har ett uppenbart agenda.

Berätta för varför nya flygplan inte skapar k-strimmor. (egna ord och ingen länk)
    Säger lite vad jag vill.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!