HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
Hej, jag gillar din grundtanke här. För tror man på chemtrails så tror man säkerligen på rymdödlor också. Bra connection!
Hej, jag gillar din grundtanke här. För tror man på chemtrails så tror man säkerligen på rymdödlor också. Bra connection!
.
TEMPERATUREN KAN OMÖJLIGT LIGGA PÅ UNDER MINUS 40 GRADER PÅ DENNA LÅGA HÖJD I MALMÖ I FÖRRGÅR:
Kan du beskriva den kemiska processen där det krävs en viss höjd (antagligen lufttryck) och en viss temperatur för att skapa denna kondens.
Eller om vi tar det ifrån ditt perspektiv.
Kan du beskriva den kemiska processen som gör det omöjligt för k-strimmor att uppstå utan de kriterier som du ger här?
.
För att jag till skillnad från dig inte är blind !!!
.
Dina k-strimmor kan inte bildas under 8-10 000 meter !!!
.
Behövs inga som helst beskrivningar, när vi vet att det krävs minst 40 minusgrader för att dina k-strimmor ska kunna bildas!
Du är förintad nu, ditt troll!
.
Du kan packa ihop nu!
.
Tror?
Tror gör man i kyrkan!
SOM JAG SA IGÅR, FOTOGRAFEN SOM PLÅTADE DENNA BILD PÅ ETT LÅGT CHEMTRAIL I STOCKHOLM, FÖRTJÄNAR ETT PRIS !!!
.
FEL !!!
Det är chemtrailandet som ORSAKAR att ozonlagret tunnas ut och att därmed UV-strålningen blir skadlig:
Aluminiumet i Chemtrailsen har snart ödelagt ozonlagret totalt, UV-strålningen kritiskt hög:
www.geoengineeringwatch.org/geoengineering-is-destroying-the-ozone-layer/
.
.
.
Och kan du svara på hur du vet höjden på k-strimmorna i fina bilder.