Inlägg från: kivirush |Visa alla inlägg
  • kivirush

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2015-02-12 17:53:40 följande:

.

Vilka kriterier har du till kvardröjande strimmor, i timtal som du ser chemtrailsen?

Det är du som påstår att de existerar. Det är du som får förklara varför de finns. Inte bara påstå att de finns för kriterier du har hittat på.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Gudasänd skulle vara så otroligt mycket bättre om han slutade posta Youtube länkar som källa.

Fan, lär dig skriva istället för att låta andra tala för dig. Kan du inte säga saker själv? Är det för att du egentligen inte vet som du måste använda andra?

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Kan du inte förklara själv så vet du inte. Det är som att ta in en polare på ett prov och låta honom göra det och sedan stoltsera med att du fick alla rätt.

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-02-13 00:15:26 följande:

.

Du påstår att det finns kondensationsstrimmor som kan ligga kvar i timmar; vad är dina kriterier för att de ska kunna göra det?

Ett ord. Moln.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-02-13 00:25:07 följande:

.

Konstigt då att det mest bara sker i NATO-länder och dess nära allierade, och att det var först i mitten av 1990-talet (i Sverige lite senare) som det började bli en ordinär syn, och de senaste 4-5 åren närmast en daglig syn...

Som moln som ligger kvar i timmar började dyka upp? vilket var vad du svarade på.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-02-13 09:20:37 följande:

.

Jag syftade på strimmorna som kommer från vissa flygplan. De flesta plan sprutar inga strimmor, men de som gör det och strimmorna kvarstannar i timmar som långa linjer, vad är kriteriet för att de ska kunna göra det?

Varför skulle inte k-strimmor kunna ligga kvar om moln gör det?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-02-13 10:00:54 följande:

.

Min fråga till dig som du nogsamt undvek att svara på:

Jag syftade på strimmorna som kommer från vissa flygplan. De flesta plan sprutar inga strimmor, men de som gör det och strimmorna kvarstannar i timmar som långa linjer, Vad är kriteriet för att de ska kunna göra det?

Hur stannar moln kvar i timmar?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-02-13 10:11:24 följande:

.

Vissa strimmor stannar bara ett kort tag, andra i flera timmar, vad är kriteriet för att strimmor kvarstannar i timmar?

SVARA !!! 

Varför stannar vissa moln kvar i timmar och andra inte?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

OT. Men räknas Gudasänds smilisar som hotlinking? I så fall bryter han mot familjelivs regler i nästan varje post.

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-02-13 10:23:04 följande:

.

Du kräver att jag svarar dig vad som är kriterierna till att chemtrails kvarstannar i timmar, men när jag frågar dig vad som är kriterierna till att din kondens från vissa flygplan kvarstannar i timmar, så STRUTSAR du...hehe.... 

Det är för att du fortfarande inte har svarat på min fråga. Då är det ju DU som strutsar.
    Säger lite vad jag vill.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!