HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
.
Vilka kriterier har du till kvardröjande strimmor, i timtal som du ser chemtrailsen?
.
Vilka kriterier har du till kvardröjande strimmor, i timtal som du ser chemtrailsen?
Gudasänd skulle vara så otroligt mycket bättre om han slutade posta Youtube länkar som källa.
Fan, lär dig skriva istället för att låta andra tala för dig. Kan du inte säga saker själv? Är det för att du egentligen inte vet som du måste använda andra?
Kan du inte förklara själv så vet du inte. Det är som att ta in en polare på ett prov och låta honom göra det och sedan stoltsera med att du fick alla rätt.
.
Du påstår att det finns kondensationsstrimmor som kan ligga kvar i timmar; vad är dina kriterier för att de ska kunna göra det?
.
Konstigt då att det mest bara sker i NATO-länder och dess nära allierade, och att det var först i mitten av 1990-talet (i Sverige lite senare) som det började bli en ordinär syn, och de senaste 4-5 åren närmast en daglig syn...
.
Jag syftade på strimmorna som kommer från vissa flygplan. De flesta plan sprutar inga strimmor, men de som gör det och strimmorna kvarstannar i timmar som långa linjer, vad är kriteriet för att de ska kunna göra det?
.
Min fråga till dig som du nogsamt undvek att svara på:
Jag syftade på strimmorna som kommer från vissa flygplan. De flesta plan sprutar inga strimmor, men de som gör det och strimmorna kvarstannar i timmar som långa linjer, Vad är kriteriet för att de ska kunna göra det?
.
Vissa strimmor stannar bara ett kort tag, andra i flera timmar, vad är kriteriet för att strimmor kvarstannar i timmar?
SVARA !!!
OT. Men räknas Gudasänds smilisar som hotlinking? I så fall bryter han mot familjelivs regler i nästan varje post.
.
Du kräver att jag svarar dig vad som är kriterierna till att chemtrails kvarstannar i timmar, men när jag frågar dig vad som är kriterierna till att din kondens från vissa flygplan kvarstannar i timmar, så STRUTSAR du...hehe....