Inlägg från: kivirush |Visa alla inlägg
  • kivirush

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2015-02-02 10:44:46 följande:

JAG HAR JUST I OCH MED KLIPPET ÖVERBEVISAT ER FÖRNEKARHATTAR!

Så du har inget mer konkret att komma med än så? Är detta ditt ultimata bevis så kan du ju ge upp redan nu.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Eller så är han anställd av de som chemtrailar (om det existerade) att sprida dessa konspirationer och dåliga bevis så att alla bara avfärdar det direkt.

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Nerfherder skrev 2015-02-06 08:43:17 följande:

Hade inte han blivit bannad?

Jo, jag missade en del medelanden. :(
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    lifebringr skrev 2015-02-06 09:57:21 följande:

Användaren Död o återfödd avstängd för Ohörsamhet.

Avstängd i 6 månader.

Varken första eller sista gången för en person som lever för repriser och får sin enda uppmärksamhet som en anonym användare på div forum.

Hehe. Precis.

Vad förväntar han sig egentligen när han har varit avstängd för en sak och så kommer han tillbaka och fortsätter i exakt samma stil.

Som en brottsling som kommer ur fängelset och fortsätter att göra det olagliga hen gjorde innan.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-02-08 00:59:51 följande:

.

Kondens kan i teorin endast bildas under -40 grader, och det är knappast ens minusgrader på dessa väldigt låga höjder som du ser på många av bilderna...

Så det är chemtrails som en kan göra med andedräkten på vintern.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    ConnyKlasson skrev 2015-02-09 21:09:44 följande:

Haha, det är känslan som foliehattar väcker hos normalbegåvade. 

Haha. Klockrent!
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-02-10 08:45:19 följande:

Aftonbladet kommer att "hänga ut mig" såsom vad? I vilken kapacitet?

Som den som avslöjade Flashbacks hyckleri att vara för verklig yttrandefrihet?

Att vissa av er Flashback-mods är Geocentrism-fientliga och Geocentrism-förnekare, så till den milda grad att ni därför har stängt av mig (Död o återfödd) från Flashbacks forum i sammanlagt snart 2 år...

Det är inte därför. Skilj på sak och person.

Det är för att det är DU! Det är för att du aldrig lär dig! Det är för att du fortsätter köra exakt samma race. Det är för att du är helt omöjlig att föra en diskussion med. Det är för att du enbart spamar samma skit om och om igen. Det är för att du vägrar att svara på frågor på ett seriöst sätt (att posta en YT video är inte seriöst) Det är för att du konstant postar KFK. Det är gör att du konstant spekulerar om användare. Det är för att du är paranoid och tror att alla har multikonto.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-02-11 00:08:18 följande:

.

HÄR HAR NI BEVIS-BILDEN, KÄRA VÄNNER:

BÄTTRE KAN DET INTE BLI !!! 

Hur vet du vilken höjd k-strimman ligger på? Hur vet du rådande luftfuktighet och temperatur på höjden du inte vet?

Sedan vill jag gärna se uträkningen du har för att backa upp påståendet.
    Gudasänd skrev 2015-02-11 00:13:37 följande:

.

Hur det ser ut i luftlagren?

På såna här låga höjder KAN INTE din kondens bildas ens i teorin, krävs dessutom 40 minusgrader och 70 % luftfuktighet !!!

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-02-11 00:13:37 följande:

På såna här låga höjder KAN INTE din kondens bildas ens i teorin, krävs dessutom 40 minusgrader och 70 % luftfuktighet !!!

Är det även sant med ihållande dimma på marknivå?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Nerfherder skrev 2015-02-11 09:16:05 följande:

Jag börjar tro att Gudasänd har tröttnat, det är typ 3 ggr på sistone han skrivit att detta är minsann det definitiva beviset

Borde inte ett definitivt bevis vara nog? Det är ju iaf definitivt.
    Säger lite vad jag vill.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!