HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
JAG HAR JUST I OCH MED KLIPPET ÖVERBEVISAT ER FÖRNEKARHATTAR!
JAG HAR JUST I OCH MED KLIPPET ÖVERBEVISAT ER FÖRNEKARHATTAR!
Eller så är han anställd av de som chemtrailar (om det existerade) att sprida dessa konspirationer och dåliga bevis så att alla bara avfärdar det direkt.
Hade inte han blivit bannad?
Användaren Död o återfödd avstängd för Ohörsamhet.
Avstängd i 6 månader.
Varken första eller sista gången för en person som lever för repriser och får sin enda uppmärksamhet som en anonym användare på div forum.
.
Kondens kan i teorin endast bildas under -40 grader, och det är knappast ens minusgrader på dessa väldigt låga höjder som du ser på många av bilderna...
Haha, det är känslan som foliehattar väcker hos normalbegåvade.
Aftonbladet kommer att "hänga ut mig" såsom vad? I vilken kapacitet?
Som den som avslöjade Flashbacks hyckleri att vara för verklig yttrandefrihet?
Att vissa av er Flashback-mods är Geocentrism-fientliga och Geocentrism-förnekare, så till den milda grad att ni därför har stängt av mig (Död o återfödd) från Flashbacks forum i sammanlagt snart 2 år...
.
HÄR HAR NI BEVIS-BILDEN, KÄRA VÄNNER:
BÄTTRE KAN DET INTE BLI !!!
.
Hur det ser ut i luftlagren?
På såna här låga höjder KAN INTE din kondens bildas ens i teorin, krävs dessutom 40 minusgrader och 70 % luftfuktighet !!!
På såna här låga höjder KAN INTE din kondens bildas ens i teorin, krävs dessutom 40 minusgrader och 70 % luftfuktighet !!!
Jag börjar tro att Gudasänd har tröttnat, det är typ 3 ggr på sistone han skrivit att detta är minsann det definitiva beviset