HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
Oh, har de släppt ut dig igen Gudasänd.
Komihåg att ta din medicin!
Oh, har de släppt ut dig igen Gudasänd.
Komihåg att ta din medicin!
Senaste jag hörde så var "gudaavstängd" tvärsäker på att månen var gjord av ost.
[quote=73984448][quote-nick]Gudasänd skrev 2014-09-13 01:25:29 följande:[/quote-nick][/quote]
Varför tror du på saker ifrån konspirationsteorisidor?
Det är som att ta en rapport om att tuggummi är beroendeframkallande och dödligt ifrån en sida som heter döttstuggummi.net
inte bias någonstans.
[quote=73984448][quote-nick]Gudasänd skrev 2014-09-13 01:25:29 följande:[/quote-nick][/quote]
Och förklara bilden med egna ord varför det inte kan vara vanliga strimmor tack. Annars kan jag inte ta dig seriöst om du inte kan förklara. För att då vet du inte själv.
Jag undrar fortfarande varför geocentrismtråden försvann. Den var ganska rolig.
Du gjorde ju bort dig själv i min borttagna Geocentrism-tråd, när du erkände att du var moderator på (yttrandefrihetsbekämpande) Flashback!
Efter att ni släppte in mig igen efter den föregående ½-års avstängningen, så straffade ni mig återigen med en ½-årsavstängning i juli, och detta endast efter 1 (fullständigt regelvidrig) varning, och ½-års avstängningen kom efter att jag hade meddelat huvud-admin om ert regelvidriga handlande mot mig...
Varför påstår ni er stå för yttrandefrihet, när ni inte gör det, åtminstone vad gäller den heliga Geocentrismen?
Undrar om Gudasänd har funderat på hur kontraproduktiv han är när han sprider sina konspirationsteorier. Även om en skulle visa sig vara sann så skulle ingen tro på Gudasänd då han har ropat varg lite för många gånger och enbart länkar till foilehattsidor.
.
Vad för sorts bevis saknar du exempelvis här?
Undra hur många hen har anklagat för att vara någon annan vid det här laget. Handuppräckning?
\ol