Inlägg från: kivirush |Visa alla inlägg
  • kivirush

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2014-11-25 22:50:18 följande:

.

Chemtrail-snö detekterad med metall detektor !!!

.

.

OVER and OUT !!!

.

Chemtrails även på barmark:

.

.

GAME OVER !!!

Vart tror du metaller kommer ifrån?

Om en sätter en metall detektor på riktigt höga settings så kommer den att känna av de små mängder av metall dom finns i marken.

Även genom snö.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-25 23:00:10 följande:

.

FOTBAD SOM DRAR UR CHEMTRAIL-METALLER UR KROPPEN,

MÅSTE SES !!!

.

.

DETSAMMA HÄR !!!

.

.

Herre min Skapare säger jag bara...

Hahaha. Och du påstår dig kunna saker. Gick du inte på kemi lektionerna i skolan?

Okej, pop quiz! För 5 poäng nivå årskurs 7.

Vad händer om en tar två elektroder(metall) och lägger dem i saltvatten och kopplar elektronerna till ett batteri?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-25 23:23:36 följande:

Då kommer det per automatik ut bitar av tungmetaller i vattnet?

Det var inget svar på frågan.

0 poäng (i röd penna)
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

För att göra saken intressant.

Gudasänd. Du kan utföra detta experiment hemma. Allt du behöver är två spikar, ett 9 volts batteri. (inte säker om det är tillräckligt dock) sladdar och en skål(plast, så att Gudasänd inte får en stöt) ^^ och salt. Gärna med jod.

Blanda salt och vattnet tills vattnet är typ mättat. Koppla batteri till spikarna och sänk mer dem i vattnet. Låt stå en stund. Be amazed.

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-25 23:48:08 följande:

.

Och då kommer det fram bitar av chemtrail-metaller som i videorna jag postade?

Testa. ^^
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-26 11:31:42 följande:

.

Mycket informativ artikel på svenska om Chemtrails, och hur operationerna tekniskt går till:

thegreaterpicture.com/sv/chemtrails.html

Snacka om att vi blivit grundlurade av makteliten...

Hahaha. Den var underhållande.

"även i områden där sprayfrekvensen har ökat till nästan varje dag, har knappast någon blivit sjuk! Och vår medvetenhet har inte stoppat upp utan utvecklas med full fart.

Hur är detta möjligt? Vi har mycket att tacka våra vänner i rymden för detta. För enligt den Gudomliga Planen är det inte tillåtet för mänskligheten att skapa globala katastrofer i uppbyggnaden av Uppstigningen, och Galaktiska Federationen har behörighet att ingripa när det är nödvändigt. Med hjälp av sin teknologi, som är ljusår före oss naturligtvis, kan de konvertera de skadliga kemikalierna i chemtrails i nederbörden som, i värsta fall, kan lämna dig med en rinnande näsa"

"Men utomjordisk inblandning är inte det enda skälet till att chemtrailprogrammet misslyckas. "
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Hade glömt att Gudasänd tror på en Galaktisk Federation, med aliens som skyddar oss.

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Notetur Nomen skrev 2014-11-26 13:54:58 följande:

HA HA HA HA det måste ju vara ett skämt!

är nästan inte allt Gudasänd postar det?

Glöm inte att han tror på: inomjordlingar (jorden är ihålig med avancerade livsformer), utomjordingar(här på jorden då), illuminate, New world order, att månlandningen var fejk, att 9/11 var inhemsk, att de skulle Chippa alla nyfödda barn i Sverige. Hmm, har jag glömt något?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Glömde :

Att jorden är centrum i universum. (inte bara det observerbara universumet)

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Notetur Nomen skrev 2014-11-26 14:21:57 följande:

Men det är väl inte Gudasänd som skapat den sidan? Jag undrar verkligen om den är seriös  eller ej

Nej, fel sätt att skriva på för att vara han. Men det är någon som är lika benägen att tro på alternativa sanningar utan grund som Gudasänd.
    Säger lite vad jag vill.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!