Inlägg från: kivirush |Visa alla inlägg
  • kivirush

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2014-12-11 12:06:51 följande:

.

Du tror på konspirationsteorin att det var USAma bin Bluff som låg bakom 9/11, att han konspirerade mot USA...

Då det redan är bevisat är det ingen teori utan en att det var en bekräftad konspiration. Som watergate.

Det är du som tror på en konspirationsTEORI!
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-12-11 12:47:05 följande:

.

Jo, men det är långt ifrån alla plan som chemtrailar...

.

Varför besprutar man Chemtrails över oss, och hur kommer det sig att myndigheterna mörkar det hela?

Ja, det undrar jag också varför de skulle göra.

Kan du inte SKRIVA varför?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Gudasänd. Kan du inte bara svara på larwains fråga? Den borde inte vara svår att svara på om du vet vad du talar om.

Sedan ställer du Gudasänd frågor som är befänga. Det går inte att svara på din fråga då chemtrails inte existerar.

Det är som frågan. Gudasänd, har du slutat att slå din fru?

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-12-12 12:10:15 följande:

.

Ja, på 90-talet tog man fram sina patenterade chemtrails:

.

www.geoengineeringwatch.org/an-extensive-list-of-patents/

www.infowars.com/spraying-the-skies-1975-u-s-patent-for-powder-contrail-generation/

.

Spelar väl ingen roll om patent finns. Ett betyder inte att det existerar. Det finns patent för månbaser. Men det finns det ju inga. (du tror inte ens att vi har varit där.) ett av de roligaste patenten är ändå förlossning via centrifugalkraft (om den ens finns) www.google.com/patents/US3216423
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Gudasänd vet egentligen inget. Han tror bara på allt på Youtube och kan inte förklara varför. Förutom med en annan Youtube video.

Gudasänd, lär dig skriva för Fan.

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-12-17 01:16:03 följande:

Eftersom du redan har bestämt dig för att vi inte Chemtrailas (kognitiv dissonans), vad är då värdet med att "diskutera" med dig?

Vänta lite här.

Är inte det exakt samma sak som du då skulle göra fast åt andra hållet. Dvs, du har bestämt dig för att det chemtrailas. Vad är då värdet att diskutera med dig? (egentligen inget då du inte diskuterar)
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-12-17 12:13:37 följande:

.

Filmen bidrar visst till diskussionen, då han ger uttryck för sin förvåning att 1 plan av 10 i samma luftrum chemtrailar...

Hur kan du säga det när han inte filmade de andra 9 planen. Varför tror du ens på att det fanns 9 andra plan. Vad är det som talar för det?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-12-17 12:03:59 följande:

.

Jag baserar mig på observationer och dokument, på vetenskap!

Du menar Youtube videos?

Om du nu baserar din syn på vetenskap.

Kan du då inte förklara för oss hur kondens uppstår? Eftersom du aldrig har förklarat det efter att ha frågat måååånga gånger så antar jag att du inte vet och inte alls baserar dina åsikter på vetenskap.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-12-17 12:11:25 följande:

.

Jag utesluter idioti, eftersom detta var på låg flyghöjd, i låg luftfuktighet, mitt i sommaren i Kalifornien, nära militär anläggning...

Hur kan du veta höjen på planet? Hur vet vad den rådande luftfuktighet?

Tror du på allt de säger i dina videos?
    Säger lite vad jag vill.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!