HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
.
Du tror på konspirationsteorin att det var USAma bin Bluff som låg bakom 9/11, att han konspirerade mot USA...
Det är du som tror på en konspirationsTEORI!
.
Du tror på konspirationsteorin att det var USAma bin Bluff som låg bakom 9/11, att han konspirerade mot USA...
.
...eller dess nära allierade...
.
Jo, men det är långt ifrån alla plan som chemtrailar...
.
Varför besprutar man Chemtrails över oss, och hur kommer det sig att myndigheterna mörkar det hela?
Gudasänd. Kan du inte bara svara på larwains fråga? Den borde inte vara svår att svara på om du vet vad du talar om.
Sedan ställer du Gudasänd frågor som är befänga. Det går inte att svara på din fråga då chemtrails inte existerar.
Det är som frågan. Gudasänd, har du slutat att slå din fru?
.
Ja, på 90-talet tog man fram sina patenterade chemtrails:
.
www.geoengineeringwatch.org/an-extensive-list-of-patents/
www.infowars.com/spraying-the-skies-1975-u-s-patent-for-powder-contrail-generation/
.
Gudasänd vet egentligen inget. Han tror bara på allt på Youtube och kan inte förklara varför. Förutom med en annan Youtube video.
Gudasänd, lär dig skriva för Fan.
Eftersom du redan har bestämt dig för att vi inte Chemtrailas (kognitiv dissonans), vad är då värdet med att "diskutera" med dig?
.
Filmen bidrar visst till diskussionen, då han ger uttryck för sin förvåning att 1 plan av 10 i samma luftrum chemtrailar...
.
Jag baserar mig på observationer och dokument, på vetenskap!
.
Jag utesluter idioti, eftersom detta var på låg flyghöjd, i låg luftfuktighet, mitt i sommaren i Kalifornien, nära militär anläggning...