• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • Gudasänd

.
    Som sagt, det måste vara väldigt jobbigt i dessa upplysta tider att jobba som chemtrail-desinformatör... :lol::boxing::lol:

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-26 19:39:32 följande:

Det är VISST en lögn! Den går på EN ENDA BIOGRAF!

.
    Saken gällde inte hur många biografer den går på, utan om den varit succé och det har den varit, vilket du inte minst borde inse av antalet 10-poängare den fått... :boxing::boxing::boxing:
    .

Känns det inte motigt när allt går emot dig, i ditt jobb att försöka desinformera om Chemtrails?  :D:D:D
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-26 19:47:23 följande:

.

Saken gällde inte hur många biografer den går på, utan om den varit succé och det har den varit, vilket du inte minst borde inse av antalet 10-poängare den fått...

.

Känns det inte motigt när allt går emot dig, i ditt jobb att försöka desinformera om Chemtrails? 

Fniss, den har fått hela 21 röster! Tycker du själv att det går bra? Inte en käft håller med dig!
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-26 19:52:35 följande:
    Chembomben?
    .
    Ja, hur förklarar du chembomben du ser på videobilden här?
    .

.
    En kondensstrimma?  :lol::whoco5::lol:
    .
    Hur har den i så fall hamnat där mitt i rymden?
    .
    Rådde det "rätt" luftfuktighet just på den lilla plätten, eller?
    .
    Seså, svara nu, strutsa inte... :boxing::boxing::boxing:
  • Gudasänd

.
    Hur kommer det sig att den hänger fritt i luften?
    .
    Magneter eller UFOs som Kivirush undrade om en annan bild? :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-26 19:56:05 följande:

.

Ja, hur förklarar du chembomben du ser på videobilden här?

.

.

En kondensstrimma? 

.

Hur har den i så fall hamnat där mitt i rymden?

.

Rådde det "rätt" luftfuktighet just på den lilla plätten, eller?

.

Seså, svara nu, strutsa inte...

Nu lägger du av med att ändra i quotsen, ditt troll! Eller längtar du efter ännu en avstängning? Lägg gärna med inläggsnr där jag ska ha skrivit "chembomb?" för extra förnedring!
  • Nerfherder
    Där har vi det svart på vitt, gott folk! Gudasänd är en feg liten lögnare som inte drar sig för att ändra i folks quotes ens för att få det att se ut som man sagt något man inte sagt!
  • lifebringr

Lögner har varit ett genomgående tema i alla trådskaparens trådar. 

Han har fått tills sig det ofantligt många gånger, men valt att fortsätta med nya lögner.

• ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-11-25 12:54:43 följande:
    .
    FICK MIG TILLSKICKAT DESSA BILDER TAGNA PÅ BROMMA FLYGPLATS !
    .
    DESINFORMATÖRERNA KOMMER SÄKERT LÄNKA TILL DESINFORMATIONS-SAJTEN METABUNK !!!
    .

.

.

LOGISKT ATT DE INTE VILL STÄNGA DENNA CHEMTRAIL-FLYGPLATS... Cool
    Lille vän. Vet du inte vad avisningsvätska är?
    Jag använder den vätskan ofta vintertid. Det är visserligen kemikalier, glykol mm men detta har som vanligt med de ''bevis'' du lägger ut noll och intet med några chemtrails. 
    Man avisar planets utsida och inget förvaras inne i planet för info.
    www.aerochem.se/sv/products.html
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!