• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-11-26 23:01:17 följande:
    Förresten så besprutas området där du bor tungt nattetid, speciellt över ditt hus, sedan en tid. Jag tyckte det behövdes bl.a för att öka effekten av mindcontrol där.
    .
    Sprutar ni mest bara nattetid nuförtiden?
    .
    Kan det månne bero på att folk är mer informerade om er diaboliska verksamhet nuförtiden?
    .
    Detta med nattetid, förklarar ju i så fall varför luften på morgnarna nuförtiden så väldigt ofta är så tunga och kemikalietyngda, och att solen nästan aldrig mer skådas... :rant::rant::rant:
  • Gudasänd
    Meh01 skrev 2014-11-26 23:06:54 följande:

Du gav upp? 

.
    Nej, varför ska jag ge upp med att förmedla sanningen kring Chemtrails, som sakta men säkert tar död på allt biologiskt liv på planeten?
    .

Chemtrailplan i Arizona, där en ursinnig kvinna filmar en fullständigt chemtrailad himmel:
    .

.
    Tycker du detta ser sunt och normalt ut? :w000t::w000t::w000t:
  • Meh01

Du valde alltså att citera en mening av mitt inlägg och fullkomligt ignorera resten? Det säger nog allt om dig. Inte bara en lögnare, utan feg också! Demon 

När ska du erkänna att samtliga punkter jag tog upp är bevis på att du har ljugit upprepade gånger i den här tråden, och sluta försöka avleda uppmärksamhet genom att posta mer skrattretande "bevis" för dina vanföreställningar?  

Det måste vara riktigt varmt och gosigt uppe i ditt lilla luftslott. Akta dig för all dom "farliga" molnen uppe i himlen bara!   Demon

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-26 19:56:05 följande:
    .
    Ja, hur förklarar du chembomben du ser på videobilden här?
    .

.
    En kondensstrimma?  :lol::whoco5::lol:
    .
    Hur har den i så fall hamnat där mitt i rymden?
    .
    Rådde det "rätt" luftfuktighet just på den lilla plätten, eller?
    .
    Seså, svara nu, strutsa inte... :boxing::boxing::boxing:
    Gudasänd, ge mig inlägggsnr på det citatet du påstår att jag har skrivit, ellerbli anmäld för förtal.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-09-10 05:52:46 följande:
    Jag ger upp nu. Jag orkar inte bli ägd längre. Jag ber om ursäkt för mina lögner och totala brist på kunskap inom allt. Farväl, familjeliv.
    .
    Trots att du skrev detta, Gudasänd, är du fortfarande kvar och sprider dynga. Hur kan det komma sig?
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-27 03:21:13 följande:

.

Nej, varför ska jag ge upp med att förmedla sanningen kring Chemtrails, som sakta men säkert tar död på allt biologiskt liv på planeten?

Men du postade ju nyss en länk som beskrev att vi inte alls blev sjuka då den Galaktiska Federationen räddar oss genom att neutralisera chemtrails molnen med sin överlägsna teknologi. Då är vi ju fine. Sluta klaga.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-27 03:21:13 följande:

.

Oj, missade. "allt biologiskt liv på planeten" har vi ickebiologiskt liv på jorden?

Och skulle inte "ALLT" även innefatta de som står bakom detta? Känns ju lite dumt.
    Säger lite vad jag vill.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!