• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-28 07:53:24 följande:
    .
    Vad ser du här?
    .

.

Kom igen nu! :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:
    Jag ser gudsänd gå upp i rök!
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-28 07:50:48 följande:

.

Här får du massor av forskningsrapporter kring Chemtrailsen som vi alla drabbas av:

.

www.carnicominstitute.org/html/articles_by_date.html

.

Nöjd?

Nej, det är jag inte. Tänker inte läsa igenom allt det där för att solla ut vilka som behandlar ämnet. För att det gör inte de flesta av de rapporter som jag skummade igenom. Kan du länka de som faktiskt har något med chemtrails att göra?

Jag har till skillnad från dig ett jobb.

Hur var det med den Galaktiska Federationen?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Men du förnekar inte att du tror att det finns en utomjordisk inblandning i dina "Chemtrails"?

Många" Chemtrail" förespråkare hänvisar till Galaktiska Federationer eller att det handlar om krig mellan olika utomjordingar.

Några kommentarer på det?

Säger lite vad jag vill.
  • lifebringr
    Gudasänd skrev 2014-11-28 07:22:35 följande:
    .
    Vad vill du diskutera, om inte hur vi chemtrailas 24/7, så att folk som insjuknar i Alzheimer, KOL, astma, autism etc skjuter i höjden världen över?
    .
    Eller för att inte tala om det förgiftade regnvattnet från allt chemtrail-nedfall, som dödar träd, växter, bin, djur i rasande fart, vilket följande man erfarit med egna ögon:
    .

" target="_blank">

.

Kommentar Kivi?

Det var bland det dummaste inlägget jag någonsin sett..  NÅGONSIN! 

Så mycket okunskap! Haha helt underbart! Skrattande

• Nerfherder
    lifebringr skrev 2014-11-28 13:57:32 följande:

Det var bland det dummaste inlägget jag någonsin sett..  NÅGONSIN! 

Så mycket okunskap! Haha helt underbart! 

Som om resten av Gs inlägg skulle vara sååå smarta
  • lifebringr
    Nerfherder skrev 2014-11-28 14:23:52 följande:
    Som om resten av Gs inlägg skulle vara sååå smarta

Absolut inte!

MEn...

"Alzheimer, KOL, astma, autism"

Ibland undrar man hur en del lyckats att lära sig skriva men ändå verkar missa grundskolan helt!  =D

• Gudasänd
    lifebringr skrev 2014-11-28 15:52:34 följande:
    .
    "Alzheimer, KOL, astma, autism"
    .
    Aluminium är känt just för att orsaka just dessa, och via Chemtrailsen får vi i oss en ohälsosamt stor mängd av aluminium... :sad44::sad44::sad44:
    .
    Vad jobbar du med?

• Gudasänd

.
    Chemtrailplan i Melbourne, fetaste chemtrailet som någonsin fångats på film? Kondensstrimma uteslutet, planet på för låg höjd:
    .

:
    .

Hur ska Chemtrail-förnekarna ta sig ur detta?  :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39: 

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-28 17:51:23 följande:

.

Chemtrailplan i Melbourne, fetaste chemtrailet som någonsin fångats på film? Kondensstrimma uteslutet, planet på för låg höjd:

.

:

.

Hur ska Chemtrail-förnekarna ta sig ur detta?   

När ska du fatta något, någon gång?
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-28 17:51:23 följande:

.

;

Hur vet du vilken höjd planet hade? Kunde du räkna ut det ifrån videon? Kan du berätta hur i så fall.
    Säger lite vad jag vill.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!