• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • Gudasänd

.
    En intressant sak angående detta med chemtrailandet, det är att de brukar ta ledigt på söndagar, man ser dem alltså aldrig chemtraila på söndagar...
    .
    Har ni nån idé varför?
    .
    Jag har en logisk förklaring, men jag vill först låta läsarna här komma med sina förslag, och nej, det har ingenting att göra med att lufttryck, temperatur och fuktighet (förnekarnas halmstrå) skulle balla ur just på söndagar... :lol::whoco5::lol:

• Gudasänd

.
    Jag har min fulla rätt att bemöta vansinnigheter som ni anklagar mig för, utan att ni ska ta upp ert patetiska spam-kort...
    .

Här ska ni annars få exempel på att de även har börjat chembomba oss, med sina chemtrailplan, något nytt som de verkar hålla på och testa på oss intet ont anande medborgare:
    .

.
    Detta samtidigt som trollen yrar om sina konspirationsteorier... :whoco5:

• Meh01

Sluta ljuga nu, din fjant. Du ljög om att Gudrun Schyman twittrat om chemtrails, du ljög om att dokumentären var prisbelönt och du ljög om att "The Principle" var en "biosuccé" (hint: den har knappt dragit in några pengar ALLS)! Så uppenbarligen ljuger du om allt annat också! Demon

• Meh01

Just ja, du ljög också om att filmaren hade sagt att det var väldigt blåsigt när han hade sagt att det var lite blåsigt. Den enda desinformatören här inne är duDemon

• Gudasänd

.
    Hur förklarar förnekarna ovanstående video, är det en kondensstrimma ni ser på videobilden? :lol::lol::lol:
    .
    Hur har den i så fall hamnat där?

Rådde det "rätt" luftfuktighet just på den lilla plätten? :lol::lol::lol:
    .
    Snacka om att förnekarna hamnat i en sits som de inte kan ta sig ur... :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:

• Gudasänd

.
    Se där, där dök en till desinformatör upp, och jag har mina aningar om vem det är (med tanke på ordvalet), men låter det vara osagt. Cool
    .

Angående Gudryn Schyman, ingen lögn alls, då det visade sig senare vara ett fejk-konto.
    .
    Angående väldigt blåsigt, ingen lögn alls, då det för det första de facto var blåsigt enligt kameramannen (enligt honom själv inte extremt blåsigt) och dessutom kan det mycket väl ha varit väldigt blåsigt på höjden där chemtrailplanet chemtrailade!
    .
    Angående The Principle en biosuccé, ingen lögn alls:

.
    Angående prisbelönt "What in the world are they spraying", ingen lögn alls:
    .
    www.collective-evolution.com/2013/04/29/geoengineering-chemtrails-what-in-the-world-are-they-spraying-and-why/
    .
    "Below are two award winning documentaries that help shed light on chemical trails":
    .
    chemtrailsnorthnz.wordpress.com/2012/11/09/why-in-the-world-are-they-spraying-winning-awards/
    .

:boxing::boxing::boxing::boxing::boxing::boxing::boxing:

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!