• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • Gudasänd

.
    Chemtrail-snö detekterad med metall detektor !!!
    .

.

OVER and OUT !!!

.
    Chemtrails även på barmark:
    .

.

GAME OVER !!!

• Gudasänd

.
    FOTBAD SOM DRAR UR CHEMTRAIL-METALLER UR KROPPEN,

MÅSTE SES !!!
    .

.

DETSAMMA HÄR !!!
    .

.

Herre min Skapare säger jag bara... :eek::eek::eek:

• kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-25 22:50:18 följande:

.

Chemtrail-snö detekterad med metall detektor !!!

.

.

OVER and OUT !!!

.

Chemtrails även på barmark:

.

.

GAME OVER !!!

Vart tror du metaller kommer ifrån?

Om en sätter en metall detektor på riktigt höga settings så kommer den att känna av de små mängder av metall dom finns i marken.

Även genom snö.
    Säger lite vad jag vill.
  • Gudasänd

.
    Slå på TV4, för Bond-film nr 10 börjar nu: Älskade spion, 1977!
    .
    Mannen med den gyllene pistolen igår, nr 9, inte en endaste flygplansstrimma, inte ett endaste chemtrail!

Jag lovar, ni kommer inte se så mycket som en endaste flygplansstrimma (chemtrail) ikväll heller, för chemtrailandet kom inte igång systematiskt förrän kring 1997 !!!
    .

:beer:

• kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-25 23:00:10 följande:

.

FOTBAD SOM DRAR UR CHEMTRAIL-METALLER UR KROPPEN,

MÅSTE SES !!!

.

.

DETSAMMA HÄR !!!

.

.

Herre min Skapare säger jag bara...

Hahaha. Och du påstår dig kunna saker. Gick du inte på kemi lektionerna i skolan?

Okej, pop quiz! För 5 poäng nivå årskurs 7.

Vad händer om en tar två elektroder(metall) och lägger dem i saltvatten och kopplar elektronerna till ett batteri?
    Säger lite vad jag vill.
  • Gudasänd
    kivirush skrev 2014-11-25 23:19:57 följande:
    Hahaha. Och du påstår dig kunna saker. Gick du inte på kemi lektionerna i skolan?

Okej, pop quiz! För 5 poäng nivå årskurs 7.

Vad händer om en tar två elektroder(metall) och lägger dem i saltvatten och kopplar elektronerna till ett batteri?
    Då kommer det per automatik ut bitar av tungmetaller i vattnet? :whoco5::whoco5::whoco5:
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-25 23:23:36 följande:

Då kommer det per automatik ut bitar av tungmetaller i vattnet?

Det var inget svar på frågan.

0 poäng (i röd penna)
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

För att göra saken intressant.

Gudasänd. Du kan utföra detta experiment hemma. Allt du behöver är två spikar, ett 9 volts batteri. (inte säker om det är tillräckligt dock) sladdar och en skål(plast, så att Gudasänd inte får en stöt) ^^ och salt. Gärna med jod.

Blanda salt och vattnet tills vattnet är typ mättat. Koppla batteri till spikarna och sänk mer dem i vattnet. Låt stå en stund. Be amazed.

Säger lite vad jag vill.
  • Gudasänd
    kivirush skrev 2014-11-25 23:31:16 följande:

För att göra saken intressant.

Gudasänd. Du kan utföra detta experiment hemma. Allt du behöver är två spikar, ett 9 volts batteri. (inte säker om det är tillräckligt dock) sladdar och en skål(plast, så att Gudasänd inte får en stöt) ^^ och salt. Gärna med jod.

Blanda salt och vattnet tills vattnet är typ mättat. Koppla batteri till spikarna och sänk mer dem i vattnet. Låt stå en stund. Be amazed.

.
    Och då kommer det fram bitar av chemtrail-metaller som i videorna jag postade? :whoco5:
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-25 23:48:08 följande:

.

Och då kommer det fram bitar av chemtrail-metaller som i videorna jag postade?

Testa. ^^
    Säger lite vad jag vill.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!