• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-11-24 19:37:49 följande:
    Rök eller contrails stannar kvar så länge som förhållandena är de rätta. Annars så späds de ut och försvinner så sakta.

Du förstår tydligen inte att detta inte är några jetplan utan propellerplan. Man flyger för fort med jetplan och då kan man inte svänga så tight som med små propellerplan.
    Inga Skywritingfirmor använder jetplan till skrift. Dessutom så skriver man på så låg höjd att det absolut inte är contrails utan helt vanlig rök. Oftast dieselrök.
    Absolut inga chemtrails, igen.
    .
    Pausa vid 1:28, och förklara för oss alla, hur det kommer sig att de första två delarna av K:et som jetplanet chemtrailat (som du ser så slår jetplanet på och av chemtrailsen mellan de olika delarna som skrivs), är närmare 10 gånger bredare än den sista delen?
    .

.

Dessutom var det enligt kameramannen väldigt blåsigt, hur kan då en lång text skriven med vanlig rök stå intakt på himlen i över 2 timmar?

:lol::lol::lol::whoco5::whoco5::whoco5::lol::lol::lol:

.

Den 14 september hade Sunbeam en marknadsföringskampanj över Sidney i Australien, då man med rök (propellerplan) skrev texten "Real men cook" på himlen, som försvann ganska omgående:
    .
    www.applianceretailer.com.au/2014/09/skywriting/
    .
    "The three word slogan from Sunbeam?s new ?Real men cook? marketing campaign faded away almost as quickly as it was penned in the spectacular Sydney sky"
    .
    TEXT SKRIVEN MED RÖK KVARSTANNAR INTE I MÅNGA SEKUNDER/MINUTER !!!
    .
    :no::no::no::no::no::no::no:
  • Meh01
    Gudasänd skrev 2014-11-25 02:33:49 följande:
    .Dessutom var det enligt kameramannen väldigt blåsigt

• kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-25 02:00:54 följande:

.

1. Vad heter denna Bond-film?

.

2. Klippet är från vilket land?

--------------

Väntar med spänning på dina svar, med tanke på att sporadiskt chemtrailande (i experimentellt syfte) pågått i vissa länder pre-1997...

Så det spelar ingen roll vad vi lägger fram enligt dig då du bara kan referera till att det var experiment.

Diamantfeber, USA.
    Säger lite vad jag vill.
  • Nerfherder

Jag undrar jag vem som är desperat. Någon som vägrar svara på enlla frågor och konstant sticker huvudet i sanden när hans såkallade bevis blur sönderplockade.

• lifebringr
    Nerfherder skrev 2014-11-25 06:49:29 följande:
    Jag undrar jag vem som är desperat. Någon som vägrar svara på enlla frågor och konstant sticker huvudet i sanden när hans såkallade bevis blur sönderplockade.

Detta har varit ett genomgående fenomen i T.S trådar. 

Han lyssnar inte på andra. ...

Det börjar alltid med SPAM... han ignorerar all möjlighet till diskussion. Därefter blir hans humör stegvis värre och värre. Han tar sig längre och längre ner i sandlådenivån.... tills.. PANG...  så försvinner han ett bra tag. Ibland månader. 

Det kommer att hända igen. 

"Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results"

• lifebringr
    Meh01 skrev 2014-11-25 04:41:36 följande:

Trådskaparen är känd här för att plocka saker ur ett sammanhang för att sedan förstora upp eller förvränga. 

Ofta hämtar han väldigt mycket information ur bara en rubrik...  men har inte alls läst innehållet.

• Nerfherder
    lifebringr skrev 2014-11-25 09:19:44 följande:

Detta har varit ett genomgående fenomen i T.S trådar. 

Han lyssnar inte på andra. ...

Det börjar alltid med SPAM... han ignorerar all möjlighet till diskussion. Därefter blir hans humör stegvis värre och värre. Han tar sig längre och längre ner i sandlådenivån.... tills.. PANG...  så försvinner han ett bra tag. Ibland månader. 

Det kommer att hända igen. 

"Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results"

fast han har vart här ovanligt länge den här gången
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-25 02:05:28 följande:

Och en sak till:

Av 23 Bond-filmer, med sammanlagt 100-tals vyer av himlen världen över, så är det enda ni hittat ett enstaka chemtrail i en ynka film? Bevisar ju i så fall solklart faktumet att Chemtrails började sprutas över oss systematiskt först kring 1997...

Har bara tittat på diamantfeber nu. Tycker inte ens att Bond filmerna är bra. Och jag hittade contrails i första filmen jag såg.
    Säger lite vad jag vill.
  • lifebringr
    Gudasänd skrev 2014-11-23 18:25:07 följande:
    .
    Prisbelönt vetenskapsdokumentär om Chemtrails, "What in the world are they spraying?", 

Oh!

Trådskaparen! 

Vi vet att du sitter febrilt och söker igenom hela internet efter information som kan ge dig svar på den stora frågan ovanför. Du har inte hittat något. Ändå så sprider du ut information som helt saknar källor. 

Det gör dig till en desinformatör. Dvs icke trovärdig.

... I alla fall...  Svaret på varför du inte hittar någon information är ENKELT!

Det är nämligen så att du hämtar "fakta" ifrån andra som också är konspirationsteoretiker som inte heller bryr sig om fakta och hittar därför på egen "sann" information. 

De har inte heller något logiskt tänkande där man implementerar ett ifrågasättande.  De köper allt med hull och hår, bara ämnet ligger i konspirationsintresset. 

Varesgo! 

• lifebringr
    Nerfherder skrev 2014-11-25 09:21:58 följande:
    fast han har vart här ovanligt länge den här gången

Det tycker jag inte. Han har bara kommit till mitten innan "väggen" av det jag ska se.  

Han har fått många goda råd innan av många forummedlemmar i hur han kan förbättra sin kommunikation för att förmedla det denne vill. Han är inte intresserad, utan ser bara rättigheter och att andra har skyldigheter ett eget grandiost skapat sammanhang. 

Trådskaparens kommunikation blir som en reklamskylt som står mitt emot en spegel. Han skriver egentligen bara till sig själv. Då har man gott om dötid  :)

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!