• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-11-24 19:06:27 följande:
    .
    Pilot som känner till projektet kring chemtrail-besprutningen och kallar det för "ett nödvändigt ont":
    .

" target="_blank">

.

Jisses... FörvånadFörvånadFörvånad
    Jag känner också till begreppet chemtrails. Det gör det ändå inte sant.
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • lifebringr

Spammen och den ökar stegvis i takt med att väggen närmar sig. 

Det kan uppfattas som dumt att göra om samma misstag gång på gång på gång på gång...

• kivirush
    lifebringr skrev 2014-11-24 21:18:15 följande:

Spammen och den ökar stegvis i takt med att väggen närmar sig. 

Det kan uppfattas som dumt att göra om samma misstag gång på gång på gång på gång...

Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
    Säger lite vad jag vill.
  • Gudasänd

.
    Kära Familjelivare:
    .
    Gör som jag, sätt på TV4 nu klockan 23.00, och se den 9:e Bond-filmen i ordningen: "Mannen med den gyllene pistolen" (1974), och spana som jag, inte heller i denna Bondfilm kommer ni se så mycket som en endaste strimma från flygplan, inte ett endaste chemtrail!
    .
    Varför?
    .
    Just precis, eftersom det inte var förrän ca 23 år senare, 1997, som världen systematiskt började besprutas med chemtrails, Sverige ungefär 2002...
    .
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

• kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-24 22:59:50 följande:

.

Kära Familjelivare:

.

Gör som jag, sätt på TV4 nu klockan 23.00, och se den 9:e Bond-filmen i ordningen: "Mannen med den gyllene pistolen" (1974), och spana som jag, inte heller i denna Bondfilm kommer ni se så mycket som en endaste strimma från flygplan, inte ett endaste chemtrail!

.

Varför?

.

Just precis, eftersom det inte var förrän ca 23 år senare, 1997, som världen systematiskt började besprutas med chemtrails, Sverige ungefär 2002...

.

goo.gl/A20Kgk video. Contrails i James Bond 1971.
    Säger lite vad jag vill.
  • ulfsas
    kivirush skrev 2014-11-24 23:09:12 följande:
    Tummen upp på den.Solig

Det bevisar att Gudasänd är en Tomte

Harry Krishna kanske skall ägna sig åt att lalla runt i pyjamas på gatorna och skramla med instrument och nynna på samma ramsa om och om igen. Ungefär som Gudasänd gör här om och om igen. Ser ett samband.
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • Gudasänd
    .
    1. Vad heter denna Bond-film?
    .
    2. Klippet är från vilket land?

--------------

Väntar med spänning på dina svar, med tanke på att sporadiskt chemtrailande (i experimentellt syfte) pågått i vissa länder pre-1997... :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:

• Gudasänd
    Och en sak till:

Av 23 Bond-filmer, med sammanlagt 100-tals vyer av himlen världen över, så är det enda ni hittat ett enstaka chemtrail i en ynka film? :evilgrin39::boxing::evilgrin39:

Bevisar ju i så fall solklart faktumet att Chemtrails började sprutas över oss systematiskt först kring 1997... :yes::yes::yes:
  • Gudasänd

.
    "Ipse dixit" börjar bli desperat, tvungen att blåneka precis allt bevismaterial han får se... för vad ska han göra egentligen... ändra kurs och medge chemtrail-besprutningen, och inte längre få sin lönecheck utbetald?
    .
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!