• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • Gudasänd
    kivirush skrev 2014-11-25 13:05:21 följande:

www.aerochem.se/sv/

Oj va hemliga de är.

Och som den blåögde svensk du är, så sväljer du den "officiella informationen"... Gråter

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-25 17:18:06 följande:
    vetenskapligt dokument på newsvoice, ha ha ha
    .
    Varför skulle inte Newsvoice kunna publicera dokument, precis som alla andra?
    .
    Här ser du att Newsvoice talar sanning kring detta:
    .
    csat.au.af.mil/2025/volume3/vol3ch15.pdf
    .
    Okej? :boxing::boxing::boxing::boxing::boxing::boxing::boxing:
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-25 17:22:13 följande:
    .
    Varför skulle inte Newsvoice kunna publicera dokument, precis som alla andra?
    .
    Här ser du att Newsvoice talar sanning kring detta:
    .
    csat.au.af.mil/2025/volume3/vol3ch15.pdf
    .
    Okej? :boxing::boxing::boxing::boxing::boxing::boxing::boxing:
    Va? Du behagar svara på ett av mina inlägg? Med boxhandskar som vanligt, men ändå ett framsteg. Seså, svara nu på min fråga om vilket pris den där filmen du alltid hänvisar till har vunnit. "What in the World are they spraying" tror jag den hette. Gör du inte det, så är du ett TROLLLLL.
  • Nerfherder
    Och som vanligt går FJANTEN  på en mina genom att inte ens läsa det han länkar till, typ 10nde gången idag.

This report contains fictional representations of future situations/scenarios. Any similarities to real people or

events, other than those specifically cited, are unintentional and are for purposes of illustration only.

This publication has been reviewed by security and policy review authorities, is unclassified, and is cleared for public release.

• Nerfherder
    Exakt vad är det som driver dig, gudasänd? Total noll koll, skulle jag vilja säga! En anonym berättelse på beforeitsnews är lika mycket värt som ett av mina anushår! Men stinker mer!

SESÅ SVARA NU PÅ FRÅGORNA!
  • Gudasänd

.
    Troll är överhuvudtaget inte intresserade av några svar, det enda de är ute efter är att förneka precis allt, så därför ska man inte mata dem...
    .
    Spelar ingen roll hur många svar jag ger dem, de är överhuvudtaget inte intresserade, de har en agenda!
    .
    Ungefär som på Flashbacks forum, där folk numera har gett upp att skriva nåt mer om Chemtrails, eftersom så fort någon tar upp nåt intressant kring Chemtrails, så är det 5-6 troll som börjar trolla och tramsa...
    .
    Don´t feed them! :no::no::no:

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-25 18:08:22 följande:

.

Troll är överhuvudtaget inte intresserade av några svar, det enda de är ute efter är att förneka precis allt, så därför ska man inte mata dem...

.

Spelar ingen roll hur många svar jag ger dem, de är överhuvudtaget inte intresserade, de har en agenda!

.

Ungefär som på Flashbacks forum, där folk numera har gett upp att skriva nåt mer om Chemtrails, eftersom så fort någon tar upp nåt intressant kring Chemtrails, så är det 5-6 troll som börjar trolla och tramsa...

.

Don´t feed them!

Aha säger det största och absolut mest fega troll av de alla!
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!