• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-26 13:02:32 följande:

.

Tidigare FBI-chef starkt kritisk mot Chemtrail-besprutningen, som han själv personligen erfarit:

.

.

Att som trollen här stillatigande acceptera vansinnet, är riktigt riktigt sjukt...

Den enda som är vansinnig här är du, nu kommer gammal skåpmat fram, igen. Den tidigare FBI chefen som var chef fram till 1979. Och dog av cancer. Du kanske har minne som ett spädbarn, gudasänd, men det harvinte resten av oss.
  • Notetur Nomen
    kivirush skrev 2014-11-26 12:04:48 följande:
    Hahaha. Den var underhållande.

"även i områden där sprayfrekvensen har ökat till nästan varje dag, har knappast någon blivit sjuk! Och vår medvetenhet har inte stoppat upp utan utvecklas med full fart.

Hur är detta möjligt? Vi har mycket att tacka våra vänner i rymden för detta. För enligt den Gudomliga Planen är det inte tillåtet för mänskligheten att skapa globala katastrofer i uppbyggnaden av Uppstigningen, och Galaktiska Federationen har behörighet att ingripa när det är nödvändigt. Med hjälp av sin teknologi, som är ljusår före oss naturligtvis, kan de konvertera de skadliga kemikalierna i chemtrails i nederbörden som, i värsta fall, kan lämna dig med en rinnande näsa"

"Men utomjordisk inblandning är inte det enda skälet till att chemtrailprogrammet misslyckas. "
    HA HA HA HA det måste ju vara ett skämt!
  • kivirush
    Notetur Nomen skrev 2014-11-26 13:54:58 följande:

HA HA HA HA det måste ju vara ett skämt!

är nästan inte allt Gudasänd postar det?

Glöm inte att han tror på: inomjordlingar (jorden är ihålig med avancerade livsformer), utomjordingar(här på jorden då), illuminate, New world order, att månlandningen var fejk, att 9/11 var inhemsk, att de skulle Chippa alla nyfödda barn i Sverige. Hmm, har jag glömt något?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Glömde :

Att jorden är centrum i universum. (inte bara det observerbara universumet)

Säger lite vad jag vill.
  • Notetur Nomen
    kivirush skrev 2014-11-26 14:06:50 följande:
    är nästan inte allt Gudasänd postar det?

Glöm inte att han tror på: inomjordlingar (jorden är ihålig med avancerade livsformer), utomjordingar(här på jorden då), illuminate, New world order, att månlandningen var fejk, att 9/11 var inhemsk, att de skulle Chippa alla nyfödda barn i Sverige. Hmm, har jag glömt något?
    Men det är väl inte Gudasänd som skapat den sidan? Jag undrar verkligen om den är seriös  eller ej
  • kivirush
    Notetur Nomen skrev 2014-11-26 14:21:57 följande:

Men det är väl inte Gudasänd som skapat den sidan? Jag undrar verkligen om den är seriös  eller ej

Nej, fel sätt att skriva på för att vara han. Men det är någon som är lika benägen att tro på alternativa sanningar utan grund som Gudasänd.
    Säger lite vad jag vill.
  • Gudasänd

.
    Man jagade en möjlig ubåt i de svenska farvattnen, samtidigt som man har gett carte blanche till ett otal chemtrailplan att kränka svenskt luftrum...
    .
    Sjukt, riktigt riktigt sjukt... Kräks

• kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-26 18:03:56 följande:

.

Man jagade en möjlig ubåt i de svenska farvattnen, samtidigt som man har gett carte blanche till ett otal chemtrailplan att kränka svenskt luftrum...

.

Sjukt, riktigt riktigt sjukt...

Kan du backa upp ditt påstående att ett otal chemtrailplan kränker svenskt luftrum?
    Säger lite vad jag vill.
  • Gudasänd

.
    Måste bara få bemöta ett par av lögnerna från trollen:
    .
    1. Har aldrig påstått att den före detta kanadensiske premiärministern varit utrikesminister.
    .
    2. Har aldrig påstått att utomjordingar går omkring bland oss jordingar.
    .

Däremot är det helt korrekt att vår stationära Moder Jord är universums centrum, och där har jag nu stöd av BÅDE vetenskapen och religionerna, i och med att Planck-teleskopet nu slutgiltigt bekräftat (efter föregångarna COBE och WMAP) Jordens centrala position, vilket den nya geocentriska biosuccén "The Principle" baseras på... :thumbsup:

• Gudasänd
    kivirush skrev 2014-11-26 18:16:14 följande:
    Kan du backa upp ditt påstående att ett otal chemtrailplan kränker svenskt luftrum?
    .
    Här har du ett ganska färskt exempel, från Malmö i september:
    .

.

:yes::yes::yes::yes::yes:

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!