• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-23 17:12:52 följande:

TEXT SKRIVEN MED RÖK KVARSTANNAR INTE I MÅNGA MINUTER !!!

.

Den 21 september imiterade chemtrailare med chemtrailplan (jetplan) texten "Real men cook" över Melbourne, vilken dock kvarstannade i mer än två timmar:

Kan du förklara för mig hur chemtrails stannar kvar längre än rök under samma väderförhållanden?
    Säger lite vad jag vill.
  • Gudasänd
    kivirush skrev 2014-11-23 17:20:09 följande:

Det beror ju helt på väderförhållanden.

Om det blåste på den första och var vindstilla på den andra så stannar de ju kvar olika länge.

Meh01 svarade följande till mig följande, hur det kommer sig att molnen i videon med chemtrailtexten breddats ut:
    Meh01 skrev 2014-11-22 01:40:43 följande:

Det är vind som får molnen att breddas ut, det har ingenting med kemikalier att göra.

.
    ALLTSÅ KAN DET JU INTE HA VARIT VINDSTILLA !!!  :boxing::boxing::boxing:

• kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-23 17:20:28 följande:

.

En liten vindpust bara, så är texten som bortblåst... 

Det var inget belägg för det.

Har du inget blägg för det alltså?
    Gudasänd skrev 2014-11-23 16:05:36 följande:

.

Det där är skywriting med CHEMTRAILS, skywriting med rök från propellerplan stannar inte intakt i 2 timmar !!!

Har du några belägg för att det är chemtrails? utan att köra en Argument from ignorance
    Säger lite vad jag vill.
  • Gudasänd
    kivirush skrev 2014-11-23 17:29:49 följande:
    Kan du förklara för mig hur chemtrails stannar kvar längre än rök under samma väderförhållanden?
    .
    För att Chemtrails uppenbarligen innehåller komponenter som inte vanlig rök har...  :yes::yes::yes:
    .
    Äntligen fattar du! :beer:
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-23 17:33:53 följande:

Meh01 svarade följande till mig följande, hur det kommer sig att molnen i videon med chemtrailtexten breddats ut:.

ALLTSÅ KAN DET JU INTE HA VARIT VINDSTILLA !!! 

Påstod inte att det var det. Påstod bara att det kan ha varit olika väder vid de olika tidpunkterna som gjorde resultatet olika.

Eller påstår du att väderförhållandent är exakt det samma vid båda tillfällena?

Hur, stannar dina "chemtrails" länge? Hålls det fast i luften av magnetfält? Ufo teknik?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-23 17:37:23 följande:

.

För att Chemtrails uppenbarligen innehåller komponenter som inte vanlig rök har... 

.

Men du vet inte vad eller hur? Så det är enbart spekulationer?

Utan argument from ignorance.
    Säger lite vad jag vill.
  • Gudasänd
    kivirush skrev 2014-11-23 17:34:14 följande:
    Det var inget belägg för det.

Har du inget blägg för det alltså?
    Gudasänd skrev 2014-11-23 16:05:36 följande:

.

Det där är skywriting med CHEMTRAILS, skywriting med rök från propellerplan stannar inte intakt i 2 timmar !!!

Har du några belägg för att det är chemtrails? utan att köra en Argument from ignorance
    .
    Belägg för att det var chemtrails?
    .
    Om du överhuvudtaget bemödat dig om att kolla på någon av alla de hundratals chemtrail-videor jag postat här (vilket du uppenbarligen inte gjort, så gör det först innan du gör någonting annat), så ser trailsen likadana ut som på chemtrailskywriting-videon och uppför sig likadant!
    .
    Okej?
  • Gudasänd
    kivirush skrev 2014-11-23 17:39:04 följande:

Hur, stannar dina "chemtrails" länge? Hålls det fast i luften av magnetfält? Ufo teknik?
    Hur stannar dina "contrails" länge?

Hålls det fast i luften av magnetfält? Ufo teknik?

:boxing::boxing::boxing::boxing::boxing::boxing::boxing:
  • Gudasänd
    kivirush skrev 2014-11-23 17:41:19 följande:
    Kan du förklara för mig hur dina contrails stannar kvar längre än rök under samma väderförhållanden? :boxing::boxing::boxing:
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-23 17:41:47 följande:

.

Belägg för att det var chemtrails?

.

Ja, hur vet du att det är chemtrails?
    Säger lite vad jag vill.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!