Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Grattis till alla som plussat och jag beklagar verkligen till er som fått mf :'( Fick missfall med första sedan blev jag gravid igen och 9 månader efter kom min dotter Jessica! Testade förra veckan med ett plus på stickan, fick plus idag med och på fredag ska jag egentligen få min mens då ska jag testa digitalt :)
Tänkte höra med er vad ni ser på åldersskillnad på syskon? Gick in på något forum där nästan alla skrev att 2-3år "ska" det vara emellan. Men om allt går vägen blir det 5år ålderskillnad mellan bebis o min dotter.
Hej allihopa! Plussade idag jag :) stor glädje men samtidigt rädsla..hade ett tidigt missfall i april så lite rädd det ska hända igen..är i vecka 5 och var beräknad enligt en app till den 2/3 vet ej dock om det datumet stämmer så bra! Har lite känningar i brösten ömma alltså och lite motverka och trötthet måste nog erkänna lite hunlravängningar med hehe ;) och kissar ofta med! Det här är första barnet för oss men fästmannen har en dotter på 6 år sedan innan :)
F MARS 2015
27/2 - Sola - 1:a barnet, 18 år
1/3 - CarolineSC -1:a barnet, 22 år
1/3 - Aiphos - 1:a barnet, 25 år
1/3 - Petra334 - 2:a barnet, 35 år
1/3 - Combat90- 1a barnet, 24 år
1/3 - lisohl - 1:a barnet, 26 år
1/3 - carooanna 1:a barnet, 31 år
1/3 - MariaTheres - 2:a barnet, 28 år
2/3 - wappilif - 1:a barnet, 24 år
2/3 - Marie 1983- 1.a barnet 31 år
2/3 - Ella8803 - 2.a barnet, 26år
2/3 - Mollemolle81 - 2-a barnet, 33 år
2/3 - Malin1992 - 1-a barnet, 21 år
2/3 - Cotton - 2a barnet, 36 år
3/3 - Sandran - 2a barnet, 24 år
3/3 Sparkliie - 1a barnet, 27 år
3/3 - MirandaMay - 4-e barnet, 30 år
3/3 - LyckligMalin - 2:a barnet, 36 år
5/4 Therese84 - 2:a barnet, 29 år
6/3 CarinWyou - 2:a barnet, 22år
6/3 - Snartsommar - 2a barnet, 28år
6/3 - Bubbelsoda - 1:a barnet, 22 år
7/3 - Lola8200 - 1a barnet, 28 år
7/3 Stephi - 2:a barnet, 28 år
Grattis till alla som plussat och jag beklagar verkligen till er som fått mf :'( Fick missfall med första sedan blev jag gravid igen och 9 månader efter kom min dotter Jessica! Testade förra veckan med ett plus på stickan, fick plus idag med och på fredag ska jag egentligen få min mens då ska jag testa digitalt :)
Tänkte höra med er vad ni ser på åldersskillnad på syskon? Gick in på något forum där nästan alla skrev att 2-3år "ska" det vara emellan. Men om allt går vägen blir det 5år ålderskillnad mellan bebis o min dotter.
Någon som vet vart i Stockholm man kan göra tidigt ultraljud innan vecka 8?
Oj menade inte att barn med stora åldersskillnader inte kan ha roligt eller ha nytta av varann, jämför bara mig och min lillebror och vi har 4 år emellan oss. Vi lekte när vi var små, men när jag fyllde 10-11 så lekte vi inte alls, hade inte samma Lekintressen längre. Det är inte förns nu när han är 20 och jag 24 som vi har börjat umgås som vänner igen.
Någon som vet vart i Stockholm man kan göra tidigt ultraljud innan vecka 8?