Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
jag ska testa i veckan som kmr.. beställde hem test idag eftet att ha kräkts i morse:)
jag ska testa i veckan som kmr.. beställde hem test idag eftet att ha kräkts i morse:)
Tack :) hoppas såå att testen kmr i morgon
Smyger mig in här. Har också Bf 1/3. Ganska ödmjuk inför det hela så här tidigt. Lätt för att bli gravid och lätt för att få missfall. Kul så här långt iaf:). Hoppas tråden fylls med blivande marsmammor snart!
Hoppas in här. Fick plus idag och e beräknas 28 feb eller 1 mars. Spännande känsla att va gravid. Hoppaa bara att ärtan vill stanna kvar hos oss!! :) hur mår ni?
Fick plus nu precis, så hoppar in här! Hoppas den Lill stannar denna gången...slutade i tidigt mf förra månaden....
Har typ INGA symtom rent fysiskt!
Slutade med ppiller i april och tog sig nu på andra försöket! Har BIM idag och plussade igår och idag med CB digital. Enligt min app så är BF 28 feb el 1:a mars :)
Hoppas innerligt på att inget händer och att lilla pyret där inne växer som den ska :)
Hej! Plussade i helgen efter andra försöket. BF blir kring 5 mars. Detta blir vårt andra barn.
Jag har varit trött och illamående men idag mår jag bra. Hoppas på att denna graviditeten blir bättre än förra. :)
Roligt att fler plussar!! Grattis alla o nu håller vi tummarna på att ärtorna växer som de ska och stannar kvar! :) berättade precis för sambon som nästan redan förstått. Han blev glad men är nog fortfarande i chock. Som jag med är. :D
Har ni fått några symtom än??