• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • Star84

Plussade på midsommarafton:) känns fortfarande helt overkligt! Är från Norrland.

• marie 1983

Stort grattis till alla som har plussat visst är det är härligt o overkligt ska till Mvc på fredag :) är i vecka 5 bf 2/3 typ

• combat90

Ja vilken känsla. Men jag tycker man inte riktigt kan glädjas än förän man varit och hört hjärtljuden. Väntar på samtal från mvc just nu så får vi se när de blir första besök. :D allt är så spännande. Och vilken dröm jag hade inat :P haha

Men vaknat flera gånger inatt av att det nästan krampar i livmodern. Verkar som de växer fort!! :)

Sen är jag hungrig typ hela tiden!!

Hur mår ni nu?

• Trolla

Får jag vara med här? Plussade svaaaaagt igår, tog ett till cb idag som var något starkare plus ett cb digitalt som visade gravid 1-2 BF 6/3. Känns helt overkliges, det var andra försöket och med dottern försökte vi i ca två år innan det blev nåt. Känner mej helt chockad att det gick så fort den här gången. Men också orolig, har ett par mf i bagaget (varav ett väldigt sent, v 15), så lite nervös är man ju.

• jjjjo

Hej alla.

Får man hoppa in här? Jag plussade igår och enligt en uträkning från min senaste mens har jag bf omkring 1 mars :)

• Ella8803

Grattis till alla plus! Så roligt!!

• Sandran

Hallå! Plussade i helgen, så tänkte att jag hoppar in här. Känner oss chockade och lyckliga!

Hade illamående till och från , och sen fick jag ligament smärtor, som övertygade mig. Så köpte ett test i lördags, som visade starkt plus. BF 3 mars om jag räknat rätt.

Andra barnet, har en dotter på 8 månader. :)

• Therese 84

Hej! Grattis till alla gravida. Jag hoppar gärna in här, jag plussade idag, så nu väntar jag och sambon vårt andra barn. Vi har en underbar dotter på 14 månader. :)

Svar på tråden Bf mars 2015