Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Vi är på precis samma dag :) Kul att du skrev det där med hungern för idag har jag varit hungrig konstant känns det som. Tidigare dagar har jag känt mig nästan mätt hela tiden.
Jag har ömma bröst men ingen växtvärk alls. Är det konstigt? Hade det med dottern..
Jag har växtvärk, ömma bröst och känner av illamående ibland.
Ringde och skulle skriva in mig idag jag men fick inte tid förrän 18:e augusti ganska långt dit tycker jag hur länge får ni vänta på det :)? Är idag i vecka sex (5+0) och har känningar i magen även väldigt trött och super luktsinne redan..och kissar oftare än vanligt med. Glad jag slipper illamåendet hittills iaf lite förvånad över då jag mådde så illa i förra graviditeten (slutade i mf) , ni som har flera barn har det hänt er ni mått illa i ena graviditeten och inte i en annan?
Ringde och skulle skriva in mig idag jag men fick inte tid förrän 18:e augusti ganska långt dit tycker jag hur länge får ni vänta på det :)? Är idag i vecka sex (5+0) och har känningar i magen även väldigt trött och super luktsinne redan..och kissar oftare än vanligt med. Glad jag slipper illamåendet hittills iaf lite förvånad över då jag mådde så illa i förra graviditeten (slutade i mf) , ni som har flera barn har det hänt er ni mått illa i ena graviditeten och inte i en annan?
Oj nu börjar vi bli många!! :) hur mår ni? Har ni fått några symtom än? Här är de fortfarande lugnt. Endast trött o växtvärk ibland. Är i v6 (5+2) idag. Hungrig e jag med för de mesta
Oj nu börjar vi bli många!! :) hur mår ni? Har ni fått några symtom än? Här är de fortfarande lugnt. Endast trött o växtvärk ibland. Är i v6 (5+2) idag. Hungrig e jag med för de mesta
Hoppar in här jag också! Plussade i fredags och hoppas så innerligt att denna lilla stjärna vill stanna kvar i magen! Hade ett MA i april så håller tummarna för att slippa tråkigheter denna gång också! Inte så mkt symptom förutom en enorm trötthet och stickningar i magen.
Jo det är väl så. Känns konstigt bara när jag kände det förra graviditeten. Visserligen var det över fyra år sedan och jag minns kanske inte exakt när det började.. Men ändå så blir man lite orolig.. Suck! Känns som att allt gör en orolig. Längtar till v. 12!! Jag fick tid den 30 juli. Är ju nu i v. 5+2. De räknar dock med att jag är en vecka längre fram (utifrån senaste mens) men jag vet ju när ägglossning var. Spelar ingen roll. Förhoppningsvis innebär det tidigare tid för RUL! :)