Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hej. Får jag hoppa in här. Fick Gravid på testet i dag. Hade ett sent Missfall i slutet av maj. Så nu är vi på det igen :)
Har bf den 10 mars :)
Finns det ingen som vill ses? Ngn som bor i närheten av Hässelby lr ganska nära? :)
Ja träna på. Bara du inte blöder och har ont :)
Hej jag har en fråga om någon känner igen symtomen
Jag hade Äl den 26/6 från i söndags kväll har jag haft ont/ hugger i äggstockarna
Är det mer som har känt så ?
Tack för svar
Grattis till alla som plussat och jag beklagar verkligen till er som fått mf :'( Fick missfall med första sedan blev jag gravid igen och 9 månader efter kom min dotter Jessica! Testade förra veckan med ett plus på stickan, fick plus idag med och på fredag ska jag egentligen få min mens då ska jag testa digitalt :)
Tänkte höra med er vad ni ser på åldersskillnad på syskon? Gick in på något forum där nästan alla skrev att 2-3år "ska" det vara emellan. Men om allt går vägen blir det 5år ålderskillnad mellan bebis o min dotter.
Hur har ni valt att räkna ut erat bf? Från senaste mensens första dag eller från ägglossningen (ni som vet exakt när ni hade den)? Det diffar på två dagar för mig beroende på vad jag väljer. Hur brukar man räkna :)?
Är det ok om jag åxå hänger på?
Testa igår med em urin då var det svagt men imorse var det starkare. Bim på torsdag.
Bf blir 9/3
Hur har ni valt att räkna ut erat bf? Från senaste mensens första dag eller från ägglossningen (ni som vet exakt när ni hade den)? Det diffar på två dagar för mig beroende på vad jag väljer. Hur brukar man räkna :)?
När ni går till mvc för inskrivning vilken vecka är ni då?