Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
Ett till bim i oktober mena jag!
Ett till bim i oktober mena jag!
Första gången vi lämnade för övernattning var dottern drygt 1,5 år. Sen var hon mycket hos farmor o farfar under tiden vi bodde på sjukhuset i våras, men annars är det verkligen inte ofta vi lämnar för natten. Bara om vi ska göra nåt speciellt o det bli väl bara nån gång per år haha.
Jag är också 33 o gammal
Härligt o få se ett tickande hjärta willhiamsmamma. Hur mår du då?
Hoppas på fler tickande hjärtan här snart! Blir tokig, känns som man inte kan gå vidare i livet. Måste det lyckas denna månaden...
Jättetråkigt att läsa, AnnC. Verkligen. Jag såg tyvärr inte att du skrev det ovan. Förstår att du inte mår bra och att pressen på att "göra om" därför blir stor. Jag hoppas verkligen att ni blir gravida snart igen!
Vi ska précis börja på forsök nummer tre, ÄL I slutet av veckan. Jag är en person som vill ha kontroll, och I de här frågorna kan man ju inte det. Det är väldigt frustrerande för mig :(
Jag lovade mig själv att jag inte skulle hålla på så här "nästa gång" vi försöker, men nu sitter jag här igen, googlar och oroar mig. Borde bara försöka leva men det verkar inte gå med mina tankar...
Fick du utslag igår o ni hade sex igår så tycker jag det låter som ni har en jättebra chans bittersweet! Håller tummarna!
12-48 tror jag haha
Det kan variera från månad till månad! Jag har haft första positiva äl test samma dag som jag ägglossat, och jag har haft positivt äl test och haft äl dagen efter. Tror aldrig jag har haft äl två dagar senare men det kan man ju ha.
Japp temphöjning kommer dagen efter släppet!
Det kan gå tassiemon, efter ägget släppt så lever det ju i ca ett dygn också. Håller tummar!
Skönt o inte vara så förväntansfull denna gången in the making. Jag hoppas tanten håller sig borta för dig!
Här laddas för äl, borde vara mitten på nästa vecka. Hoppas så att det tar sig nu...
Ja det kan vara positivt efter ägget släppt! Man ska alltid räkna med första positiva test