• AnnC

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Ja har jag upptäckt att vi inte är ensamma, tyvärr... Hoppas man ser mer ljus i livet så småningom. Inbillar mig att ett nytt barn kommer hjälpa mig i sorgen men vet ju inte alls. Att bli gravid igen och få ett friskt barn är mitt enda mål och livet står still fram till dess!

• AnnC

Ja vi får väl se, hoppas att den dagen kommer. Tar inget för givet! (Om att lyckas bli med barn igen menar jag)

12 dagar ska vara helt ok! Brukar jag med ha
    Spännande med bidrottninggelen här nu, hoppas på massa fina plus här i tråden snart

• AnnC

Får vänta med att fylla i listan när jag haft äl
    Har ni börjat äl testa tidigare när ni äter bidrottninggele? I normala fall har jag äl dag 14-15 nu har jag haft dag 16 som tidigast. Hmm när ska man börja testa nu.

• AnnC

Kul med nytt hus, är ju alltid lite jo greja med
    Konstigt med mensen, svårt o veta hur man ska räkna där ja... Inte möjligt det var en nidblödning då? Fast det kanske var för mycket för att vara nid?

Här väntas otåligt på äl, dag 10 idag så tänkte börja testa med äl stickor.

• AnnC

Håller med, säg att ni försökt ett år och så kan det säkert ta en stund att få tid för utredning. Förhoppningsvis lyckas ni själva innan ni får tiden men om inte så kan det ju vara skönt att ha tiden och kolla upp om det finns något hinder!

• AnnC

Här är det nog stegring på g, starkt men inte positivt än, gissar på imorgon
    Vill egentligen inte vara inne o pilla på livmodertappen men gjorde det nyss och upptäckte att den sitter väldigt långt till vänster? Får nog be mannen sikta?
    Det måste ju vara rätt logiskt ändå! Öppningen var lite bakåt också vilket oroar mig lite, undrar om det är svårare för de små rackarna att hitta in då? Hmm... Dessa funderingar :-P haha

• AnnC

Haha!! Jodå men det går, prova vet ja (rena händer o kortklippta naglar isf!) googla för instruktioner

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)