• Ice Age

Örebrare med bf 2015

Plussade igår och har bf ca 2/2 2015. Då kommer vår dotter vara ca 2,5år. Första graviditeten var inte någon jätte hitt tyckte jag, inte alls så där mysig och fantastiskt som jag förväntat mig, hoppas denna blir bättre.

• Svar på tråden Örebrare med bf 2015
  • Maria Mia

Hej! Jobbar och lever som vanligt men börjar bli väldigt trött på eftermiddagen. Hur går det för er andra?

• MinnasL

Jag är sjukskriven i 2 veckor pga yrsel, illamående och att jag blir så trött. Har väldigt låg blodtryck! Sover mest tyvärr :( bebisen är väldigt aktiv vilket är skönt då vet jag att den lever :)

• Maria Mia

Vilken vecka är du i minnasl? Räknar du med att det blir bättre om 2 veckor?

• fantasifull
    tusk skrev 2014-09-22 22:36:11 följande:

Hej! Jag vill också vara med :) Bott i Örebro i 12 år. Är 24 och väntar första barnet. Är i vecka 6 (5+2) och BF är 22 maj. 
    Vill gå med i facebookgruppen men tror jag väntar lite då inte så många vet än...  

Hej! Jag är i v 7 6+3 och har börjat fått ont i ryggen och är sjukligt trött! Kul med fler örebroare :) vart i stab bor du?
  • MinnasL
    Maria Mia skrev 2014-09-25 18:02:54 följande:

Vilken vecka är du i minnasl? Räknar du med att det blir bättre om 2 veckor?

Jag har gått in i v 23! Hoppas det ska gå över så jag kan gå tillbaka och jobba.
  • MorCaa

Ramlar in här med.. :) Väntar mitt fjärde mirakel och BF 3:e maj.. Min sambos första dock! :)

• tusk
    fantasifull skrev 2014-09-25 20:06:51 följande:
    Hej! Jag är i v 7 6+3 och har börjat fått ont i ryggen och är sjukligt trött! Kul med fler örebroare :) vart i stab bor du?
    Vad kul! Då är vi ju nästan lika långt gångna ;) Jag bor i Markbacken, du då? :)
  • Emizz86

Hej! Jag plussade i veckan med sambons och mitt 3 barn, bf är 4 juni. Är 28 år och har en 7 åring och en 6 åring här hemma.

• MorCaa
    Emizz86 skrev 2014-10-02 07:36:25 följande:

Hej! Jag plussade i veckan med sambons och mitt 3 barn, bf är 4 juni. Är 28 år och har en 7 åring och en 6 åring här hemma.

4:e juni är ett BRA datum.. ;) välkommen!!
  • Emizz86
    MorCaa skrev 2014-10-02 08:39:57 följande:

4:e juni är ett BRA datum.. ;) välkommen!!

Tackar! ;) känns så bra, längtar så mycket!
Svar på tråden Örebrare med bf 2015