Örebrare med bf 2015
Plussade igår och har bf ca 2/2 2015. Då kommer vår dotter vara ca 2,5år. Första graviditeten var inte någon jätte hitt tyckte jag, inte alls så där mysig och fantastiskt som jag förväntat mig, hoppas denna blir bättre.
Plussade igår och har bf ca 2/2 2015. Då kommer vår dotter vara ca 2,5år. Första graviditeten var inte någon jätte hitt tyckte jag, inte alls så där mysig och fantastiskt som jag förväntat mig, hoppas denna blir bättre.
Hej! Jobbar och lever som vanligt men börjar bli väldigt trött på eftermiddagen. Hur går det för er andra?
Jag är sjukskriven i 2 veckor pga yrsel, illamående och att jag blir så trött. Har väldigt låg blodtryck! Sover mest tyvärr :( bebisen är väldigt aktiv vilket är skönt då vet jag att den lever :)
Vilken vecka är du i minnasl? Räknar du med att det blir bättre om 2 veckor?
Hej! Jag vill också vara med :) Bott i Örebro i 12 år. Är 24 och väntar första barnet. Är i vecka 6 (5+2) och BF är 22 maj.
Vill gå med i facebookgruppen men tror jag väntar lite då inte så många vet än...
Vilken vecka är du i minnasl? Räknar du med att det blir bättre om 2 veckor?
Ramlar in här med.. :) Väntar mitt fjärde mirakel och BF 3:e maj.. Min sambos första dock! :)
Hej! Jag plussade i veckan med sambons och mitt 3 barn, bf är 4 juni. Är 28 år och har en 7 åring och en 6 åring här hemma.
Hej! Jag plussade i veckan med sambons och mitt 3 barn, bf är 4 juni. Är 28 år och har en 7 åring och en 6 åring här hemma.
4:e juni är ett BRA datum.. ;) välkommen!!