Inlägg från: Maria Mia |Visa alla inlägg
  • Maria Mia

Örebrare med bf 2015

Hej! Hoppas inte tråden dött ut! Är inflyttad örebroare som väntar vår andra barn. Kommer vara ganska exakt två år emellan barnen. De jag umgicks med då mitt första barn har naturligtvis alla gått tillbaka till jobb vid den tiden jag blir hemma med bebis så det skulle vara jättekul att knyta nya kontakter och förhoppningsvis kunna träffas!

• Maria Mia

Hej! Ska prova fb gruppen också .Så länge; jag är 30 och ha bott här i flera år. Har ingen familj här men sambon har. Är extra glad för det när vi behöver barnvakt ;)

Är ni andra också inflyttade?

• Maria Mia

Vi väntar andra barnet! 
    Örebro tycker jag ändå känns som en bra stad att ha barn i. Finns en hel del att hitta på med de små!

Magnolia81 skrev 2014-08-21 18:50:18 följande:

Har Bf i april med tvillingar. Har två barn sen tidigare en 8-åring och en 6-åring. Så det blir full fart här i vår!

Får ta tips från dig då när man själv tycker att man har fullt upp ;)
  • Maria Mia

Hej! Jobbar och lever som vanligt men börjar bli väldigt trött på eftermiddagen. Hur går det för er andra?

• Maria Mia

Vilken vecka är du i minnasl? Räknar du med att det blir bättre om 2 veckor?

• Maria Mia

Nja, jag väntar ju andra barnet nu. Var väl inte planerat direkt men blir väl inte samma känsla som om det varit första barnet. Hoppas det är glädjande iallafall! :)

• Maria Mia

Hoppas alla har haft en bra jul. känns som om tråden dött ut lite.. vart fullt upp iof med jobb och sen ju. Börjar snart bli dags för mig. Är i vecka 39 nu! Hur står det till med er andra?

• Maria Mia
    pedestrian skrev 2014-12-09 19:52:23 följande:

Hej!

Var visst ett tag sedan någon skrev här, men testar ändå... vill ha några att snacka med

Plussade igår.. väldigt tidigt än så länge, är i vecka 5. Bf i mitten på augusti. Har en tvåårig vilde här hemma redan Vore kul att få kontakt med fler örebroare!

Har också en tvåårig vilde hemma. undrar ibland hur det ska gå detta...
  • Maria Mia
    Grodanboll83 skrev 2014-12-15 13:53:02 följande:

Funderar och är orolig! Har tidigare haft molande värk i magen ( kännt ngt) men det har upphört nästa helt. Knappt känt ngt på tre dagar! Däremot så ömmar brösten fortfarande..

Tänk om det slutat växt där inne i magen? Är jätteorolig!

Spontant tror jag inte det är något att oroa sig för. Krämpor verkar komma och gå.
Svar på tråden Örebrare med bf 2015