• Ice Age

Örebrare med bf 2015

Plussade igår och har bf ca 2/2 2015. Då kommer vår dotter vara ca 2,5år. Första graviditeten var inte någon jätte hitt tyckte jag, inte alls så där mysig och fantastiskt som jag förväntat mig, hoppas denna blir bättre.

• Svar på tråden Örebrare med bf 2015
  • MinnasL

Idag ska jag göra Ul :) ni får gärna skicka meddelande om ni vill gå med i Facebooksgruppen :)

• MinnasL

Allt såg bra ut på UL. Blev framflyttad till sen 25/1 istället för den 20.e

• Krakelspektakel

Hej, jag hoppar också in här. Väntar andra barnet i februari och har en treåring här hemma.

Jag var med i en liknande tråd när jag var gravid med första barnet och fick vänta er då som jag fortfarande träffar.

• Marsbarn12
    Maria Mia skrev 2014-08-25 21:17:08 följande:

Vi väntar andra barnet! 
    Örebro tycker jag ändå känns som en bra stad att ha barn i. Finns en hel del att hitta på med de små!

Jag tycker jättebra om Örebro. Har bott här sen 2006. :)
  • Marsbarn12
    MinnasL skrev 2014-08-26 19:54:00 följande:

Allt såg bra ut på UL. Blev framflyttad till sen 25/1 istället för den 20.e

Skönt att det gått bra. :)
  • fantasifull

Hej! Jag är gravid ned bf 18 maj så har inte gått speciellt långt än :) jag är 26år och Borneo Örebro sedan ett år tillbaka. Känner inte så många så vore kul att få lite kontakt med flera gravida i staden. Väntar andra barnet mannens första. (Grabben säger pappa till honom då han är uppväxt med honom.)

Grabben blir 5 iår. Får jag hoppa in här?

• fantasifull
    MinnasL skrev 2014-09-14 18:25:11 följande:

Gruppen på FB är nu sökbar :)

Vad heter fb gruppen :)?
  • tusk

Hej! Jag vill också vara med :) Bott i Örebro i 12 år. Är 24 och väntar första barnet. Är i vecka 6 (5+2) och BF är 22 maj. 
    Vill gå med i facebookgruppen men tror jag väntar lite då inte så många vet än...  

Svar på tråden Örebrare med bf 2015