• Ice Age

Örebrare med bf 2015

Plussade igår och har bf ca 2/2 2015. Då kommer vår dotter vara ca 2,5år. Första graviditeten var inte någon jätte hitt tyckte jag, inte alls så där mysig och fantastiskt som jag förväntat mig, hoppas denna blir bättre.

• Svar på tråden Örebrare med bf 2015
  • fantasifull
    Emizz86 skrev 2014-10-02 07:36:25 följande:

Hej! Jag plussade i veckan med sambons och mitt 3 barn, bf är 4 juni. Är 28 år och har en 7 åring och en 6 åring här hemma.

Jag bor i Brickebacken, så det är ju en bit bort :) hur går det för Dig & alla andra här inne?
  • fantasifull
    tusk skrev 2014-09-29 20:32:55 följande:
    Vad kul! Då är vi ju nästan lika långt gångna ;) Jag bor i Markbacken, du då? :)
    Det var det här inlägget jag skulle citera tidigare :)
  • sanden0710

Hej! Örebroare sedan 2 tillbaka, plussade den 3/11.. vilket inte riktigt var planerat. Någon mer som är lite i samma situation här? Oplanerat alltså? Enligt barnmorskan bör jag vara i vecka 5 +2..

• Maria Mia

Nja, jag väntar ju andra barnet nu. Var väl inte planerat direkt men blir väl inte samma känsla som om det varit första barnet. Hoppas det är glädjande iallafall! :)

• pedestrian

Hej!

Var visst ett tag sedan någon skrev här, men testar ändå... vill ha några att snacka med
    Plussade igår.. väldigt tidigt än så länge, är i vecka 5. Bf i mitten på augusti. Har en tvåårig vilde här hemma redan Vore kul att få kontakt med fler örebroare!

• sanden0710

Vi har släppt första chocken och skrivs in imorgon, v 10 + någon dag nu om jag räknat rätt :)

Svar på tråden Örebrare med bf 2015