Örebrare med bf 2015
Plussade igår och har bf ca 2/2 2015. Då kommer vår dotter vara ca 2,5år. Första graviditeten var inte någon jätte hitt tyckte jag, inte alls så där mysig och fantastiskt som jag förväntat mig, hoppas denna blir bättre.
Plussade igår och har bf ca 2/2 2015. Då kommer vår dotter vara ca 2,5år. Första graviditeten var inte någon jätte hitt tyckte jag, inte alls så där mysig och fantastiskt som jag förväntat mig, hoppas denna blir bättre.
Hej! Jag plussade i veckan med sambons och mitt 3 barn, bf är 4 juni. Är 28 år och har en 7 åring och en 6 åring här hemma.
Kub på torsdag.. Nervös!! Jag bor i adolfsberg.. :)
Hej! Örebroare sedan 2 tillbaka, plussade den 3/11.. vilket inte riktigt var planerat. Någon mer som är lite i samma situation här? Oplanerat alltså? Enligt barnmorskan bör jag vara i vecka 5 +2..
Nja, jag väntar ju andra barnet nu. Var väl inte planerat direkt men blir väl inte samma känsla som om det varit första barnet. Hoppas det är glädjande iallafall! :)
Hej!
Var visst ett tag sedan någon skrev här, men testar ändå... vill ha några att snacka med
Plussade igår.. väldigt tidigt än så länge, är i vecka 5. Bf i mitten på augusti. Har en tvåårig vilde här hemma redan Vore kul att få kontakt med fler örebroare!
Välkommen! Jag väntar min fjärde i april/maj.. :)
Jag går in i vecka 7 imorgon! Bf i början av augusti!
Vi har släppt första chocken och skrivs in imorgon, v 10 + någon dag nu om jag räknat rätt :)
Hej! Örebroare här! Väntar första barnet med BF 16 aug :)