Örebrare med bf 2015
Plussade igår och har bf ca 2/2 2015. Då kommer vår dotter vara ca 2,5år. Första graviditeten var inte någon jätte hitt tyckte jag, inte alls så där mysig och fantastiskt som jag förväntat mig, hoppas denna blir bättre.
Plussade igår och har bf ca 2/2 2015. Då kommer vår dotter vara ca 2,5år. Första graviditeten var inte någon jätte hitt tyckte jag, inte alls så där mysig och fantastiskt som jag förväntat mig, hoppas denna blir bättre.
Hej! Ska prova fb gruppen också .Så länge; jag är 30 och ha bott här i flera år. Har ingen familj här men sambon har. Är extra glad för det när vi behöver barnvakt ;)
Är ni andra också inflyttade?
Jag flyttade hit 00 och min familj bor 15 mil härifrån och min syster 30 mil härifrån. Min man är härifrån men har ett litet nätverk så vi har ont om barnvakter, tyvärr! Nu känner jag knappt någon som ska ha barn och eftersom det inte är vår första får vi inte vara med i någon föräldragrupp via MVC/BVC.
Vad kul! Ser att det är fler Örebroare här.
Jag bor också i Örebro, är 26 år och väntar andra barnet i april.
Har en dotter född 2012.
Hänger gärna på här också men blir lite fundersam på fb gruppen, är det säkert att ingen ser när man går med?
Har Bf i april med tvillingar. Har två barn sen tidigare en 8-åring och en 6-åring. Så det blir full fart här i vår!
Har Bf i april med tvillingar. Har två barn sen tidigare en 8-åring och en 6-åring. Så det blir full fart här i vår!
Grattis! Har oxå en 8-åring och 6-åring. Även en 5-åring. Jag kan kolla med någon av mina vänner och be dem kolla om de kan se att jag är med
Tack! Är lite nojig, vill inte att alla ska veta så tidigt!
Hej! Ska prova fb gruppen också .Så länge; jag är 30 och ha bott här i flera år. Har ingen familj här men sambon har. Är extra glad för det när vi behöver barnvakt ;)
Är ni andra också inflyttade?
Vi väntar andra barnet!
Örebro tycker jag ändå känns som en bra stad att ha barn i. Finns en hel del att hitta på med de små!