• Ice Age

Örebrare med bf 2015

Plussade igår och har bf ca 2/2 2015. Då kommer vår dotter vara ca 2,5år. Första graviditeten var inte någon jätte hitt tyckte jag, inte alls så där mysig och fantastiskt som jag förväntat mig, hoppas denna blir bättre.

• Svar på tråden Örebrare med bf 2015
  • Doppiavu

Kul med fler örebroare! Får man fråga vilket väderstreck ni bor på? Själv bor jag på väster!

• Grodanboll83

Funderar och är orolig! Har tidigare haft molande värk i magen ( kännt ngt) men det har upphört nästa helt. Knappt känt ngt på tre dagar! Däremot så ömmar brösten fortfarande..

Tänk om det slutat växt där inne i magen? Är jätteorolig!

• Doppiavu
    Grodanboll83 skrev 2014-12-15 13:53:02 följande:

Funderar och är orolig! Har tidigare haft molande värk i magen ( kännt ngt) men det har upphört nästa helt. Knappt känt ngt på tre dagar! Däremot så ömmar brösten fortfarande..

Molande värk kommer och går hos mig. Du kanske ska ringa och kolla, men vad jag läst och hört från folk så verkar kroppen bete sig lite ologiskt ibland :)
  • sanden0710

Fick BF datum 9 Juli på inskrivningen, och är i V 10+ några dagar. Hur kan en del av er som inte är gångna lika långt vara beräknade senare?

• Doppiavu
    sanden0710 skrev 2014-12-16 00:18:40 följande:

Fick BF datum 9 Juli på inskrivningen, och är i V 10+ några dagar. Hur kan en del av er som inte är gångna lika långt vara beräknade senare?

Men så är det väl? Om man inte gått lika långt så måste väl bf vara senare?
  • Doppiavu
    sanden0710 skrev 2014-12-17 01:39:31 följande:

Haha ja men självklart, jag som tänkte helt baklänges o fel! :)

Hehe jag funderade en lång stund för jag trodde det var jag som tänkte helt knasigt!! :P
  • Maria Mia

Hoppas alla har haft en bra jul. känns som om tråden dött ut lite.. vart fullt upp iof med jobb och sen ju. Börjar snart bli dags för mig. Är i vecka 39 nu! Hur står det till med er andra?

• Maria Mia
    pedestrian skrev 2014-12-09 19:52:23 följande:

Hej!

Var visst ett tag sedan någon skrev här, men testar ändå... vill ha några att snacka med

Plussade igår.. väldigt tidigt än så länge, är i vecka 5. Bf i mitten på augusti. Har en tvåårig vilde här hemma redan Vore kul att få kontakt med fler örebroare!

Har också en tvåårig vilde hemma. undrar ibland hur det ska gå detta...
  • Maria Mia
    Grodanboll83 skrev 2014-12-15 13:53:02 följande:

Spontant tror jag inte det är något att oroa sig för. Krämpor verkar komma och gå.
  • sanden0710

Ultraljud och kub imorgon, spännande men samtidigt lite läskigt innan man vet om allt är okej..

• MinnasL

Vill påminna er om att vi även har en grupp på Facebook örebrobebisar 2015 Mer aktivitet där tror jag :)

Svar på tråden Örebrare med bf 2015