Örebrare med bf 2015
Plussade igår och har bf ca 2/2 2015. Då kommer vår dotter vara ca 2,5år. Första graviditeten var inte någon jätte hitt tyckte jag, inte alls så där mysig och fantastiskt som jag förväntat mig, hoppas denna blir bättre.
Plussade igår och har bf ca 2/2 2015. Då kommer vår dotter vara ca 2,5år. Första graviditeten var inte någon jätte hitt tyckte jag, inte alls så där mysig och fantastiskt som jag förväntat mig, hoppas denna blir bättre.
Kul med fler örebroare! Får man fråga vilket väderstreck ni bor på? Själv bor jag på väster!
Funderar och är orolig! Har tidigare haft molande värk i magen ( kännt ngt) men det har upphört nästa helt. Knappt känt ngt på tre dagar! Däremot så ömmar brösten fortfarande..
Tänk om det slutat växt där inne i magen? Är jätteorolig!
Funderar och är orolig! Har tidigare haft molande värk i magen ( kännt ngt) men det har upphört nästa helt. Knappt känt ngt på tre dagar! Däremot så ömmar brösten fortfarande..
Fick BF datum 9 Juli på inskrivningen, och är i V 10+ några dagar. Hur kan en del av er som inte är gångna lika långt vara beräknade senare?
Fick BF datum 9 Juli på inskrivningen, och är i V 10+ några dagar. Hur kan en del av er som inte är gångna lika långt vara beräknade senare?
Haha ja men självklart, jag som tänkte helt baklänges o fel! :)
Haha ja men självklart, jag som tänkte helt baklänges o fel! :)
Hoppas alla har haft en bra jul. känns som om tråden dött ut lite.. vart fullt upp iof med jobb och sen ju. Börjar snart bli dags för mig. Är i vecka 39 nu! Hur står det till med er andra?
Hej!
Var visst ett tag sedan någon skrev här, men testar ändå... vill ha några att snacka med
Plussade igår.. väldigt tidigt än så länge, är i vecka 5. Bf i mitten på augusti. Har en tvåårig vilde här hemma redan Vore kul att få kontakt med fler örebroare!
Ultraljud och kub imorgon, spännande men samtidigt lite läskigt innan man vet om allt är okej..
Vill påminna er om att vi även har en grupp på Facebook örebrobebisar 2015 Mer aktivitet där tror jag :)