• JhjärtaK

BIM Juni 2014

hellew skrev 2014-06-05 17:52:34 följande:
    om de vire så ;) det är ÄL tester glömde skriva det hehe
    Svårt att se, jag tipsar om att använda CB digitalt ÄL test när du ser stegring på stickorna, tycker stickor och kassetter är svåra att tolka.
  • JhjärtaK
    combat90 skrev 2014-06-06 10:29:20 följande:

Ja han e ute o jobbar men han ska nog allt få komma in om en stund;) haha hoppas det tar sig denna gång. Nu när vi prickar in de så bra.. några tips på hur man kan maximera chanserna? Stanna kvar med rumpan i vödret efter? Ställning? Allt mottages
    Funderar också på det där med rumpan i vädret efteråt Jag väntade kanske 5 minuter nu efter vi hade sex imorse innan jag gick upp och kissade men vet inte om det gör någon skillnad egentligen
  • JhjärtaK
    eagle87 skrev 2014-06-06 11:53:01 följande:
    Åh vad jag e förvirrad. Hade precis sex. Precis i början kände jag en smärta typ ilning/skärande. Sen kändes allt bra. Efteråt när han skulle torka av sej va de lite färskt blod på pappret. Inte liknande mens, mycket rödare, jag gick på toa o fick oxå färskt blod på pappret sen lite rosa o nu e allt borta. Kommer ingenting. Är på Äl+13, har bim på måndag. Kan de vara ngt???
    Kan vara sköra slemhinnor som man får som gravid
  • JhjärtaK

Hur kan jag inte få glad gubbe på ÄL testet idag??? Har molande värk så in i bänken och haft ÄL-flytningar nu i fyra dagar! Funderar på att ta ett nytt test ikväll vid kl 20 då det gått ytterligare fyra timmar.

Är det någon som använt CB digitala och kollat hur strecken ser ut på stickan när ni matat ut den?

• JhjärtaK
    snö 81 skrev 2014-06-06 17:59:35 följande:
    Strecket brukar vara lika starkt som kontrollstrecket när jag får glad gubbe på digitala.
    Ok, tack för svar. Det konstiga var att testet från idag såg ut att ha två teststreck bredvid kontrollstrecket, ett på det "vanliga" stället och sedan ett till en liten bit bort till från kontrollstrecket. Ingen glad gubbe nu på kvällen heller . Känns otroligt frustrerande faktiskt när allt i min kropp säger att jag borde ha ÄL nu :-/. Får fortsätta att testa och se och försöka ha så mycket sex vi kan och vill och hinner med nu under helgen.
  • JhjärtaK
    Furtuna skrev 2014-06-06 18:57:14 följande:

Äntligen gav ägglossningstestet utslag! Wiiho :)

Åh vad skönt! Här väntar jag fortfarande :-/
  • JhjärtaK
    jessi84 skrev 2014-06-07 05:08:36 följande:

Var på toan nyss (är i usa, tidsskillnad på 6 h) och då börjar den "mens" jag hade avta verka det som. Var lite brunt blod som att det är på g att sluta. Om det slutar nu ska jag tyda detta som 1 dagars mens, mf eller nidblödning? Om det är mf så vet jag inte ens om jag varit gravid. Någon som vet?

När jag fick nidblödning så var det bara en rosa flytning och sen typ två brunaktiga flytningar men kanske andra har mer färskt blod?
  • JhjärtaK
    jessi84 skrev 2014-06-07 12:02:14 följande:

Var på toan nu (är i usa) och det kommer fortfarande rikligt med blod så det var mensen som var tidig. Höll sig 23 dagar denna gång och sist 28. Ska vara glad att allt kommit igång som det ska sedan pillerstoppet. Kan man säga att denna mens är regelbunden än så länge? Nästa ÄL är 20/6 och det är väl midsommar?
    Ja det låter som mens. Nej man kan väl inte säga att den blivit regelbunden än men den stabiliserar sig nog snart. Och ja, den 20 är midsommar
  • JhjärtaK
    ImseVimseSpindel skrev 2014-06-07 07:59:46 följande:

Dag 4 men blinkande gubbe på clearblue äl-test. Jag ville ju ha fast gubbe idag ju..

Visst är det frustrerande! Fick ingen glad gubbe idag heller vid kl 12 men nu var teststrecket nästan lika starkt så jag hoppas på glad gubbe senare idag eller imorn
  • JhjärtaK
    jessi84 skrev 2014-06-07 13:09:51 följande:

Okej, får hoppas den snart blir regelbunden. Är ju inte så många dagar emellan men nästa gång hoppas jag inte mens kommer =) Denna cykel var 23 och förra 28 dagar. Enligt womanlog ska jag ha äl 4/7 (ändrar inget för att cykeln var kortare) och enligt fl äl 15/6 (ändra för att cykeln bara var 23 dagar). Vad ska jag gå på?
    Jag tycker att du skall testa med ÄL test iom att din cykel är oregelbunden. Då får du också reda på hur lång din lutealfas är.
Svar på tråden BIM Juni 2014