Martina8 skrev 2014-11-18 22:04:53 följande:
Mäh.... jäkla foglossning! Min plan är ju att jobba åtminstonde fram till jul. Senaste veckan har jag dock fått en foglossning from hell framme i blygbenet. Snopet, jag som mådde så bra. Smärtan kan säkert bli värre så jag vågar inte gnälla för mycket, då drabbas jag säkerligen av något mer. Men va faaaaan........ Denna vecka har jag fått ett kanon schema men sen då??? Är ju liksom "springvikarie" på förskolorna här i kommunen och måste ta de tider jag får. Lite svårt att bli sjukskriven på viss % då för troligen vill ingen ha en vikarie som inte kan ta de tider som behövs. Vad gör man nu???? Biter ihop? Vill ju inte vara hemma på heltid. Värker som mest i blygbenet och börjat stråla ner i benen samt mild värk i ryggslutet. Bläää :( fööörlåååt för gnäll
Har full förståelse för dig då jag hade samma inställning. Men jag fick ju ge upp redan för 4 veckor sen.
Min sjukgymnast säger att man ska vara extra försiktig när fogen vid symfysen börjat krångla för den är jättesvår att kompensera med muskler och kan bli ruskigt besvärlig om man inte lyssnar på kroppen och tar det lugnt. Min liksom "ploppar" till då och då när jag går och FY vad ont det gör.