BF Januari 2015
Mitt bf blev framflyttat lite på vul igår, bebisen är 7+4 idag, 11mm lång:) kan ju inte skylla på den lilla bönan att magen börjar puta;p haha
Så nytt bf är 8 januari.
Men mitt sinne vill ändå inte slappna av o tro att det ska gå bra. Jag trodde verkligen jag skulle kunna lugna mig lite o bara vara glad efter vulet, när vi såg hjärtat o att allt var bra.
Det är som att jag bara går o väntar på att det ska gå åt skogen. . O ändå så känns det outhärdligt om det skulle göra det. Usch för denna oro!
Vill att veckorna går fort nu, efter midsommar ska vi tillbaka på ul med läkaren o idag ska vi på inskrivning hos barnmorskan, o i början på aug är det rul. Så man har ändå lite "hållpunkter" att längta till.
Stackars er med illamående!:( det är så jobbigt att få det innan man vill berätta på jobb osv, vid sjukskrivning så måste ju chefen ändå få veta. Var sjukskriven i början på förra graviditeten, o det gick ju som det gick, så jag hoppas att jag slipper det allra värsta illamåendet den här gången så det kan få bli mer positivt.