Inlägg från: kerstinsmide |Visa alla inlägg
  • kerstinsmide

Fortsättningstråd för oss med BF i April 2014 med första barnet

Bumblebee92 skrev 2014-05-30 22:47:14 följande:
    ja! Känner mig oxå lite nervös som en oskuld i för vad som komma skall ;) HAHA! Har sagt pt han att när de sker får han vara mega försiktig, för jag kommer säkert spänna mig som en fiskpinne! ;p dessutom ska de vara BRA efter såhär flera månader sen man hade sex! Annars blir jag besviken, ska det vara så SKA det, annat kan de lika gärna vara. Han kan vara lite "torr" och tråkig ibland. Ser som bara ett hål där något ska in och ut, han glömmer lätt resten av kroppen HAHA. Vill gärna ha det lite mer intimt och lite känsla i det hela, annars kan jag lika gärna klara mig flera månader till utan myspys ;)

Haha. Jaa. Iaf nu när det var så längesen. Nu var det mycker pussar och kramar! Annars är jag mer "pang på rödbetan" hahah.
  • kerstinsmide

Åh. Denna natten var mycket bättre! :D Korven somnade kvart över elva och sov till halv fem på morgonen. Helt nöjd var hon i sin egna säng. :)

• kerstinsmide
    misspethunia skrev 2014-06-01 07:36:35 följande:
    Nageltrång på var och varannan tå och finger, syrran sa att hon också hade det när hon ammade. Nån mer? Är det en slump, el vad kan det bero på?! Har aldrig det annars!

Fyyy vad jobbigt. :(
  • kerstinsmide
    anglavakt skrev 2014-06-01 16:28:33 följande:
    Tips sökes: min lilla e 7 v imon och jättetäppt i näsan, har provat koksalt men det funkar inte så bra... Tycker så synd om henne, ammar inte.

Min kompis hade någon sån mojäng som hon sprutade bröstmjölk i näsan med på bebisen! För henne fungerade inte koksalt så bra heller. För oss .fungerar den där "baby mist" jättebra iaf.
  • kerstinsmide

Bumbleee vi har ju samma problem vi.. Vi funderar på att skita i dop och gifta oss i smyg då det blir lite orättvist typ. Vi har ganska många som vill komma i släkten och då får liksom ena halvan betala så mycket och vi ör ju inte direkt miljonärer någon av oss :P

• kerstinsmide

Haha. Vaaaarje gång jag ska ha liye egentid och lämnar över en nyäten tjej till pappa så börjar hon tokskrika och ska ha mer mat iaf . Är inne i en riktigt mammig fas nu. :P

• kerstinsmide
    Gullvivan skrev 2014-06-09 10:41:54 följande:
    Skönt att höra att det är fler som har det så:)

Hon skriker mycket efter mig om dagarna men jag är bara glad att hon fortfarande sover om nätterna. Haha. ^^
  • kerstinsmide
    Enlängtan skrev 2014-06-09 13:17:12 följande:
    Haha är precis samma här, när man har bytt blöja, matat och fått pigan helt nöjd och lämnar över henne till pappan och man tror att man ska få ha armarna fria en stund så sätter sirenen igång istället och då får man välja att ha armarna fria och lyssna på skrik eller ta tillbaka henne så hon blir nöjd På ett sätt är det ju lite gulligt men kan vara jättejobbigt också när man inte bara får vara och låta pappan gulla med lillan utan skrik :/

Ja min sambos mage är lite som magi. Haha. Hon skriker först för att hon inte är hos mig men det dör ut sakta men säkert när hon fpr ligga på mage på pappas mage och guopa lite! Hon har alltid haft lättast att somna där haha. Så efter lite protest så slocknar hon iaf. Men när jag är själv hemma kan jag glömma att få något gjort typ haha. ;)
Svar på tråden Fortsättningstråd för oss med BF i April 2014 med första barnet