Första barnet, december 2014
Det får vi hoppas :)
Grattis och välkommen ni nya :)
Skönt att det inte är något värre ^^
Var glad så länge ni slipper må dåligt för tjyven :p
Jag har ringt runt för att får ul, men får inget förrän vecka 18 som är rul. Pga smärta åkte jag in akut och fick ett vul i v. 5+5, på hälsosamtalet var pappan med och då gjordes inget speciellt.
Fick med mig ett provrör som jag skulle kissa i och ta med till inskrivningen, då skulle de även ta stick i fingret och kolla mig för hiv bl.a.
Frågade även efter ul då jag är jätte orolig, som person. Men blev nekad. Försökte ringa till provat med som hänvisade till min bm.
Är så glad för allas skull!
När vi var på resa i mars så sa min sambo att han var redo och då blev det ett då. Haha, fattar inte hur vi lyckades träffa - helt utan att veta.
Jag har en bola på mig, även om bebis inte hör, bara en trygghet för mig.
Har kollat på barnvagnar så jag vet vad jag vill ha, är ju en stor djungel att ta sig igenom.
Nu har jag även hittat en sjukt billig som får stå i källaren tills den ska tas fram, en emmaljunga city cross, med sittdel och mjuklift och är jätte fin!
Ska till Ullared i mitten på maj, då shoppar jag nog en del (a) även om det är tidigt.
Men jag försöker tro att detta går vägen :)
Min fästman blev glad, men orolig! Vi har försökt i 1,5år med två missfall på vägen. Vi var mitt uppe i fertilitetsutredning när jag plussade och tanken var att vi skulle börja med pergotime och sånt i höst då vi fått fixa bilen för nästan 20.000:- denna månaden och jag är arbetslös. Men glada är vi såklart ändå. Glada och oroliga.
Haha men va!? Finns det bara en spiraltrapp? Inget privat förråd? Cykelförråd? Vet ju inte hur ni har det där ni bor. Men jag vet ju att man inte får förvara saker i trappen pga. brandrisken - men någon lösning måste det väl finnas? Här kommer vi in på bottenvåningen, med alla förråd på samma plan.
Samma här, utan hiss - varför valde man det? haha! Nej, men den har jag spanat ut, så den köper jag snart. Vill bara att tiden ska gå.