Första barnet, december 2014
Har blött sen inatt så det känns ju inte särskilt bra.
Hej! Bf 15e december. Fått ett missfall och ett MA förra året. Tog oss ett år att plussa igen. Jag finns i Halland och är 21 år gammal. Skriver från mobil så lägg gärna till mig i listan. Tredje gången gillt va? :)
Missfall här så jag försvinner. Tror det är så i alla fall. Blöder en del. Får på det igen Lycka till alla andra.
Hej Hoppar in här! Jag är 26 är gammal och bor i söderförort utanför stockholm. Fick reda på att jag var gravid för ett par veckor sen. Har beräknat att jag är runt v. 8. Beräknad BF 3/12.
Har haft en del bruna flytningar och i morse hade jag en liten blödning. Fick panik och åkte til gynakuten (fast deras råd var att vänta till på tisdag) men orkar inte må dåligt och ha ångest hela helgen. Väl där fick jag träffa en jättebra läkare. Gjorde ett VUL som visade att allt är som det ska med embryot, men finns en liten blödning (oklar orsak) som kan innebära förhöjd risk för MF :( vi hade egentligen planerat att berätta för närstående i helgen, men efter detta beslutade vi att vänta till v. 12 Hur har ni andra gjort, har ni berättat för någon?
BF-LISTA för oss som väntar vårt första barn:
2 december
Millimu, 26 år, Kalmar
matildajoh, 20 år, Norrbotten
Anneliiee, 28 år, Linköping
3 december
boppianna, 27 år, Stockholm.
MM123, 26 år, Stockholm.
5 december
Jessie, 25år, Finland
6 december
Tillaan, 23 år.
8 december
Bråkstaken
9 december
purdna, 22 år, Göteborg
11 december
SmulAnna, 33år, Göteborg
Velig84, 30 år, Skåne.
13 december
bassse, 26 år, Jönköping.
15 december
Ljusfat
Emhsie, 21 år, Halland.
18 december
lil-sis, 33 år, Uppland
michimichi, 23 år, Kristianstad
24 december
Liv13, 32 år, Stockholm.
28 december
Cels1us
Oklart BF
kossan
Är det normalt att va såhär svullen redan? :) är idag i vecka 8 ( 7+5 ).
hej alla decembermammor!! Jag hoppar gärna in här, behöver få tips, råd, pepptalk osv. Jag lever fortfarande i chock, fick ett plus på Stickan i fredags. Och ingen mer än jag min mamma och partner såklart, vet om detta. Har nämligen börjat lite struligt för min del, så redan gjort ett ultraljud! Enligt min egna uträkning för BF är den 24/12... Vilken julklapp detta kan bli! Men hur mår ni tjejer? Symtom? Känslor? Ska bli kul att få följas åt med er!! Kram