Inlägg från: Tillaan |Visa alla inlägg
  • Tillaan

Första barnet, december 2014

Du måste nog försöka röra dig lite så cirkulationen kommer igång :)

• Tillaan
    Anneliiee skrev 2014-07-09 09:23:32 följande:

Någon som har några bra tips mot huvudvärk? Har ständig huvudvärk i princip, vaknar med den och somnar med den, sitter mest på sidorna vid tinningarna. Alvedon fungerar inte.

Beror inte på värmen? :/ dricker, äter och sover du ordentligt?
  • Tillaan
    Larv skrev 2014-07-13 19:49:48 följande:
    Jag funderar på att gå med ändå då det märks att det inte skrivs här speciellt ofta smile4.gif

Men om jag går med i en grupp så är det väl inte samma sak som att man lägger till nån som vän va? Alltså, jag vill hålla min profil och logg hemlig och att enbart mina vänner ska kunna se det. Är det nån utav er som har koll på hur detta funkar?
    Ja kom med :) alla har försvunnit dit istället för här. Här har man så många trådar att hålla koll på och smeknamn. Men på fb blir det mer koll tycker jag :)
  • Tillaan
    Mittlillafrö skrev 2014-07-17 10:23:30 följande:

Har inte varit inne här på evigheter! Men såå kul att se era inlägg och att det gått så bra för alla!! :) nu är vi inne i en helt annan nivå av våra graviditeter sen när jag var inne sist, då vi alla längtade till v13! Kul!! Nu får vi vänta på sparkarna :)

Kom in i våran fb grupp, alla har övergett fl ^^
  • Tillaan

Vill bara påminna er som kanske vill fortsätta hålla kontakten, så finns de flesta av oss på facebook i en hemlig grupp (BF December 2014). Det betyder att ingen utomstående kan se att du går med, är med, ser våra inlägg eller någonting. Allt du behöver göra är att skriva din mailadress till mig så bjuder jag in i gruppen - då får ni ett mail till angiven
    adress och en länk att följa. Vips så är ni med :)
    Ni kan pm'a här eller maila på tillaneriksson@hotmail.com

Hoppas vi ses där!

• Tillaan
    LängtansBlåaBlomma skrev 2014-08-09 11:14:42 följande:

Tillaan: Facebook som organisation ser och sparar all info. Så du är ju inte direkt anonym :p

kampenmotpco.blogg.se/ - äntligen gravid! BF 31/12 2014
    Nej, det är du aldrig. Någonstans. Men om man inte är offentlig med sin graviditet eller bara vill vara med så ser ju ingen av dina kamrater det. Internet är heeeeeelt fel ställe att vara på, om man vill vara anonym.
  • Tillaan
    LängtansBlåaBlomma skrev 2014-08-09 14:07:51 följande:
    Litar mer på familjeliv än Facebook hihi.
    kampenmotpco.blogg.se/ - äntligen gravid! BF 31/12 2014
    Anonym är du aldrig, vilket jag heller aldrig sa. Men då skaffar man nog ingenting om man är alltför rädd för att synas. Men jag tvingar ingen att gå med. Så du får vara kvar här om du vill det ^^
  • Tillaan
    evelinamariakarlsson skrev 2014-08-19 19:38:54 följande:

Hejsan alla, helt ny här och så härligt att läsa allas inlägg! Vi väntar en liten pojke med bf 21 december:) vill gärna vara med i fb gruppen, mejl är: aso620@hotmail.com!:)

Då var du inbjuden och du får ett mail till angiven adress :)
  • Tillaan
    Liv82 skrev 2014-09-02 08:57:58 följande:
    aischa82 skrev 2014-09-02 07:14:37 följande:

Hej!

Jag vill gärna vara med I Facebookgruppen :) väntar mitt görsta barn den 30 December :)
    [email protected]

Nu har jag lagt till er båda. Kolla er emailadress för att godkänna! :)

Konstigt att jag inte fått notiser om dessa :s men skönt att vi är flera som bjuder in ^^
  • Tillaan
    MS88 skrev 2014-10-06 19:26:25 följande:

Hej!

Väntar bebis 9:e december, första barnet & är gärna med i FB gruppen!

Michelle.skarlund@gmail.com

Såg detta nu, bjuder in er imorgon så får ni ett inbjudan via mail :)
  • Tillaan
    eywa skrev 2014-11-02 19:51:50 följande:

Hej!

Väntar vårat första barn 7 dec 2014.

Bor på Gotland, någon mer härifrån??

Tråden är typ döende, men vi finns på

Fb om du vill :) bara att maila mig på adressen ovan
Svar på tråden Första barnet, december 2014