Första barnet, december 2014
Du måste nog försöka röra dig lite så cirkulationen kommer igång :)
Du måste nog försöka röra dig lite så cirkulationen kommer igång :)
Någon som har några bra tips mot huvudvärk? Har ständig huvudvärk i princip, vaknar med den och somnar med den, sitter mest på sidorna vid tinningarna. Alvedon fungerar inte.
Hände mig igår. Men blev mest äcklad och rädd.
V. 20 idag :)
Har inte varit inne här på evigheter! Men såå kul att se era inlägg och att det gått så bra för alla!! :) nu är vi inne i en helt annan nivå av våra graviditeter sen när jag var inne sist, då vi alla längtade till v13! Kul!! Nu får vi vänta på sparkarna :)
Vill bara påminna er som kanske vill fortsätta hålla kontakten, så finns de flesta av oss på facebook i en hemlig grupp (BF December 2014). Det betyder att ingen utomstående kan se att du går med, är med, ser våra inlägg eller någonting. Allt du behöver göra är att skriva din mailadress till mig så bjuder jag in i gruppen - då får ni ett mail till angiven
adress och en länk att följa. Vips så är ni med :)
Ni kan pm'a här eller maila på tillaneriksson@hotmail.com
Hoppas vi ses där!
Tillaan: Facebook som organisation ser och sparar all info. Så du är ju inte direkt anonym :p
Hejsan alla, helt ny här och så härligt att läsa allas inlägg! Vi väntar en liten pojke med bf 21 december:) vill gärna vara med i fb gruppen, mejl är: aso620@hotmail.com!:)
Hej!
Jag vill gärna vara med I Facebookgruppen :) väntar mitt görsta barn den 30 December :)
[email protected]
Hej!
Väntar bebis 9:e december, första barnet & är gärna med i FB gruppen!
Michelle.skarlund@gmail.com
Finns det en Facebook grupp är jag gärna med i den också :)
min mail är maddelenee@gmail.com
Hej!
Väntar vårat första barn 7 dec 2014.
Bor på Gotland, någon mer härifrån??