Första barnet, december 2014
BF-LISTA:
24 december
Liv13, 32 år, Stockholm (första barnet).
Kopiera listan och skriv in ditt namn och ålder samt datum för beräknad födsel.
BF-LISTA:
24 december
Liv13, 32 år, Stockholm (första barnet).
Kopiera listan och skriv in ditt namn och ålder samt datum för beräknad födsel.
Det är som mensvärk. Fast det är lite skarpare än vad det har varit innan.
Jag har tid för VUL 28 och jag har inget jätteförtroende för Gynakuten på min ort.
De ville inte ha in mig förra gången trots upprepade samtal över flera dagar och en smärta som var så gräslig att jag var tvungen att gå hem från jobbet och sista morgonen innan det privata VULet så hade jag så ont att jag kräktes och kallsvettades. Ensidigt på den sida jag hade haft ägglossning på...
Det jag känner i magen nu är inte utomkvedssmärta, den känns på ett helt annat sätt och inte smärta utan snarare värk.
Jag VET ju att man kan blöda osv utan att det är någon fara men när det gick så tokigt sist så är det ändå svårt att koppla bort. Blir bättre resten av helgen när jag ska jobba, mindre tid att älta då!
Jag hoppar in här oxå! :)
Är 22 år, väntar första barnet. Gjorde testet 14 april och det var då starkt positivt!
Vet inte när jag har BF då jag aldrig hann få tillbaka mensen efter avslutet med cerazette i december. Men jag är nog mellan V. 4-7. Så december blir det nog allt! ;)
Vi bor norr om Stockholm och har varit tillsammans i snart 6 år. Sambon är lika gammal förresten! :p
Jag har lite värk i magen, kissar oftare, och är sååå HUNGRIG! ;)