• Anna09

Vi födda -92 och som vill ha barn

Heeej

Jag är en tjej som är född -92. 
    Jag och min sambo bestämde oss för lite mer än en månad sedan att försöka få barn. 

När jag slutade med mina p-piller så kom igång min mens på en gång, 
    Sedan tror jag att vi missade ÄL nu denna månaden och skulle ha fått min mens i fredags.
    Men den har inte riktigt dykt upp.
    Det är först idag jag börjat få ont i mina bröstvårtor. 

Jag tror inte ägget har fäst utan bara att min mens är lite sen.

Kan vara skönt att det är några i exakt samma ålder som delar lite känslor.

Hoppas det finns någon här som vill följas åt:) 

• Svar på tråden Vi födda -92 och som vill ha barn
  • marory
    AgnesEmilia skrev 2014-08-13 17:33:51 följande:
    Åh vad roligt att du mår bättre!! Det ser säkert fint ut!! :) man kommer nog alltid att oroa sig! :)

Det är säkert lugnt med magen, är nog som du tror! :)

Ja vi har bestämt, flicknamnet iaf! Och ganska säkra på pojknamnet :)
    tror det med innan var det ju efter vecka 12, sen kommer det bli typ till vecka 26 sen kommer det bli förlossningen och sen kommer det bli hela livet haha ;)
  • marory
    Sandravanilj skrev 2014-08-13 17:47:21 följande:
    Jädrar vad fort det går!

känns som det var 2 veckor sedan du sa att du fått +!
    Skönt att det onda börjar ge med sig! nu får du bara njuta av att vara gravid och den sista tiden ensam tillsammans med din sambo :D
    Du ska se att magen kommer växa över en natt :D

Och du väntar inte missfall, du väntar barn!!!

Ja vi har både flick- och pojknamn klara :D
    eller hur det känns som det var typ 2 veckor sedan!
    ja verkligen jätteskönt ska passa på att njuta nu när jag känner mig som en människa igen :)
  • marory

Jag har ändrat åsikt under graviditeten vad gäller namn hehe, det jag tyckte var jättefint innan är inte det jag föredrar nu hehe,

Vi har i alla fall som alternativ:
    1. Saga
    2.Iris
    3. Freja

Saga har alla tyckt om det är snarare killnamnen de haft åsikter om framförallt ettan
    1. Cornelius
    2. Vallentin
    3. Maximilian

men jag tycker de är lagom vanliga fast inte för vanliga :)

• Sandravanilj
    marory skrev 2014-08-13 18:15:58 följande:

Jag har ändrat åsikt under graviditeten vad gäller namn hehe, det jag tyckte var jättefint innan är inte det jag föredrar nu hehe,

1. Saga
    2.Iris
    3. Freja

Saga har alla tyckt om det är snarare killnamnen de haft åsikter om framförallt ettan
    1. Cornelius
    2. Vallentin
    3. Maximilian

Superfina namn!!

Känner folk som heter alla namnen :) äh andra har inte med erat barns namn att göra! Ta vad ni tycker bäst om :)
  • AgnesEmilia
    marory skrev 2014-08-13 18:15:58 följande:

1. Saga
    2.Iris
    3. Freja

1. Cornelius
    2. Vallentin
    3. Maximilian

Fina :) jag säger också att ni ska ta det NI tycker känns bäst :)

Om jag skulle välja av alternativen skulle jag valt Freja och Maximilian! :)

Jag har också ändrat mig lite över pojknamnen! Vi tänkte på Julius eller Elliot först men tror att det blir en Elis om vi får en pojke :) annars blir det Olivia Isabelle men vet inte vilket vi vill ha som förnamn/mellannamn :) haha får se om namnen håller i sig hela vägen bara! Men tror det :) Mina är vanliga men kan inte tänka mig några andra! :)

Hur tänker ni om att ta reda på kön? :)
  • Luajsa

Vi Madicken som tjejnamn sen killnamn är lite äldre som , Gottfrid, valter, Thure ;) men just nu mår ja så dåligt så vet inte vad det är. Ont i magen, huvudet spränger, mår lite illa och ont i äggstockarna imellanåt och feber tror jag men enligt testerna har jag inte ägglossning, inte gravid och ingen mens..

• Luajsa

Just ja trött som fan, somnar på rasterna haha. Sovit i soffan tills nu..

• banan123

Att ni har så lätt för namn! Önskar jag med hade det. 7 vevkor tills bebis och inget bestämt än. Min man vill att han ska heta Jamie men jag vill charlie. Börjar känna stressen över namnet.. :/

• Sandravanilj

Ronja och Lucas är våra namn än så länge :) Sen så gillar jag Isabelle och Lowe också :) men sambon tycker inte om Lowe ;)
    men Ronja och Lucas är vi helt överens om :)

• Em92

Mina favvo namn är:

1. Lowa

2. Nowa

3. Stella

1. Leon

2. Milton

3. Wilgot

Som ni märker gillar jag lite ovanligare namn! :)

Och sambon håller med! :)

Svar på tråden Vi födda -92 och som vill ha barn