• Luajsa

Vi födda -92 och som vill ha barn

Jag är en höst92a som gifter mig i november med min sambo ! :) han kom äntligen och sa att han var redo efter sisådär 4 års längtan från mig ;) Så juli den 23e slutade jag med ppiller och jag vet inte om det var mens som kom men det var lite blod i typ 3 dagar men märktes bara när jag torkade mig. Men några gånger har vi hunnit och jag känner mig gravid rakt igenom men vet inte om det är biverkningar från ppiller stoppet ! Men vi hoppas att vi får ett gryn i magen lagom till jul då min dröm alltid varit att få berätta på julafton :)

• Luajsa

Jaa . 5 år och 2 dagar då bröllopet är ;) har hund och hus ihop. Jas jag vill så gärn ! Har fått lite mensvärk nu dock :/

• Luajsa

Jag tror jag har ägglossning nu, känns så iallafall. Vi hade sex i söndags kväll ( han jobbar borta mån - tors) så det är bars på helgerna som passar ;) så det kan ju bli nått :) får hålla tummarna. ! Tråkigt med mf, hoppas på tur nästa gång !

• Luajsa

Vi Madicken som tjejnamn sen killnamn är lite äldre som , Gottfrid, valter, Thure ;) men just nu mår ja så dåligt så vet inte vad det är. Ont i magen, huvudet spränger, mår lite illa och ont i äggstockarna imellanåt och feber tror jag men enligt testerna har jag inte ägglossning, inte gravid och ingen mens..

• Luajsa

Just ja trött som fan, somnar på rasterna haha. Sovit i soffan tills nu..

• Luajsa

Hur tänkte ni berätta för familjerna när det är dags? Finns så många roliga vis att göra på ! Antingen tänker vi köpa en tårta med ultraljudsbilden på och bara låtsas som om vi är där på en vanlig fika ;) eller så tänkte vi skriva på min mage ( jag har bristningar ) " nu kan mamma skylla bristningarna på mig " lr nått sånt :p men högsta "drömmen" vore att kunna berätta på julafton och ge ett paket med något i , kanske såna stenar där det står " världens bästa mormor mm.. :D har ni något kul förslag?

• Luajsa

Vad synd :( vi hade sex i söndags och jag hade alla symptom på ägglossning i måndags/torsdags så jag hoppas det tar sig !

• Luajsa

Jag har en fråga. Jag har tagit ägglossningstest lite dä och då alltså inget seriöst och då har dom visat ett starkt streck och ett ljust smalt streck men sen kände jag ju ägglossningen i måndags / tisdags lr jag vet ju inte men alla symptom pekade på att det var den. Jag testade ett test idag och då var det enbart ett starkt streck. Och då måste det ju ha varit ägglossningen som var eller? Vi hade ju sex i söndags så då kan det alltså ha tagit sig om man har tur;)

• Luajsa

9 dgar sedan ägglossning och tänker ta ett test sen, flera symptom men vi får se ! :D

Svar på tråden Vi födda -92 och som vill ha barn