• Mon bébé 81

Vi runt 35 år som väntar barn

Fortsättningen på denna tråd:

www.familjeliv.se/Forum-1-336/m72080461.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-26 22:04
    Bebislängt: 33, från Stockholm, första barnet. BF 25/9 enligt senaste UL.

Mjölkchoklad: 37 år, 4:e barnet, bor i Skåne, BF 2/11 2014.

Mon Bébé 81: 33 år, första barnet, bor i Stockholm, BF 26/11 204.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 16:11
    Vildhallon, 36 år, 1:a barnet, bor i Värmland, BF 140915

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-04-01 12:21
    Liina 78: Jag är 35 år, 1:a barnet, bor i Umeå, BF 140731

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-04-13 15:46
    Ljusfat: 31, skåne, första barnet 15/12

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-04-14 07:07
    hellokitty: 34 år, bor i Malmö, BF 30/5, fjärde barnet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-04-22 15:10
    frugan01: Ska bli 37 till sommar och bor i Skåne. Är gravid med 2:a barnet och det blir någon gång mitten på november.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-04-25 08:02
    cesso79: 35 år från Stockholm. BF 3 nov, första barnet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-02 16:27
    Irmeline: Jag är 35 och väntar andra barnet i oktober (BF 2 oktober), har en dotter på 2 år. Nyinflyttad i Uppsala från Stockholm dit jag pendlar för jobb.

• Svar på tråden Vi runt 35 år som väntar barn
  • Bebislängt
    Ljusfat skrev 2014-04-19 14:02:00 följande:

Missfall här nu. Får återkomma i framtiden.

Lycka till ni andra <3

Nä, va tråkigt. Hoppas du är tillbaka i tråden snart! Kram
  • Ljusfat
    Bebislängt skrev 2014-04-19 17:14:26 följande:
    Nä, va tråkigt. Hoppas du är tillbaka i tråden snart! Kram

Tack så mycket för orden och det hoppas jag med :) Kram
  • Mon bébé 81
    Missfall här nu. Får återkomma i framtiden.

Lycka till ni andra <3
    Nä så tråkigtRynkar på näsan
    Ta hand om dig, och hoppas att du snart är tillbaka här med oss.  
    Kramar!
  • MjölkChoklad
    Missfall här nu. Får återkomma i framtiden. Lycka till ni andra <3

Neeej!!! Så sorgligt! Beklagar!!!!
  • Ljusfat

Tack så mycket. Det känns inte så farligt faktiskt. Det gick så oerhört snabbt allting. Får hoppas det går lika fort att få plus igen när detta är avklarat. :)

• frugan01

Jag vill vara med på denna tråd. Ska bli 37 till sommar och bor i Skåne. Är gravid med 2:à barnet och det blir någon gång mitten på november. Ska göra kub i maj då räknar vi ut det exakta BF. Mår väldigt dålig, mycket illamåendet och har spytt mycket under påskhelgen. Vet inte om det kan vara en kombination av magsjuka också.

• Vildhallon
    Ljusfat skrev 2014-04-19 21:37:12 följande:
    Tack så mycket. Det känns inte så farligt faktiskt. Det gick så oerhört snabbt allting. Får hoppas det går lika fort att få plus igen när detta är avklarat. :)
    Jag beklagar Håller tummarna för att ni får ett snabbt plus igen!
  • Vildhallon

Imorgon är det dags för RUL. Vi väntar med spänning för att få se den lille. Vi vet inte hur vi ska göra med om vi vill kolla kön än. Jag är nyfiken samtidigt som det känns bra att vänta och sambon tycker samma så vi får se vad som händer när vi väl är där. Jag känner lite puffar från magen emellanåt och allra mest när jag gått och lagt mig
    Jag hoppas verkligen att allt är bra imorgon. Lite nevös är jag ju, men jag har ju ingen anledning att tro att något skulle vara fel. Nojjig som vanligt

• Vildhallon
    frugan01 skrev 2014-04-21 18:30:25 följande:
    Jag vill vara med på denna tråd. Ska bli 37 till sommar och bor i Skåne. Är gravid med 2:à barnet och det blir någon gång mitten på november. Ska göra kub i maj då räknar vi ut det exakta BF. Mår väldigt dålig, mycket illamåendet och har spytt mycket under påskhelgen. Vet inte om det kan vara en kombination av magsjuka också.

Välkommen till tråden!
  • Bebislängt
    Vildhallon skrev 2014-04-22 10:52:33 följande:

Imorgon är det dags för RUL. Vi väntar med spänning för att få se den lille. Vi vet inte hur vi ska göra med om vi vill kolla kön än. Jag är nyfiken samtidigt som det känns bra att vänta och sambon tycker samma så vi får se vad som händer när vi väl är där. Jag känner lite puffar från magen emellanåt och allra mest när jag gått och lagt mig smile1.gif
    Jag hoppas verkligen att allt är bra imorgon. Lite nevös är jag ju, men jag har ju ingen anledning att tro att något skulle vara fel. Nojjig som vanligt smile5.gif

Jag är jättenervös för RUL nästa vecka. Tycker ju att jag har känt bebisen men inte den senaste veckan, men det är ju inget konstigt att man inte känner av den regelbundet så här tidigt. Idag trotsade jag mina rädslor och beställde en vagn så nu får det så lov att gå vägen allt!

Jag ska ta reda på kön, men framför allt så vill jag bara ha reda på att barnet lever, mår bra och är friskt! :)

Lycka till i morgon! Allt kommer gå super :)
Svar på tråden Vi runt 35 år som väntar barn