Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
Fy då... hoppas allt blir bättre snart!
Varit hemma två veckor och blivit ganska bra i ryggen. Jobbade 5 timmar idag och jisses det känns ordentligt. Undrar hur länge jag kommer kunna jobba 50% :(
Oj vad jag inte är skapt för att vara gravid. Gläds åt varje dag som går för att det är en dag mindre kvar. Det är ingen dans på rosor det här :/
Har någon av er haft auramigrän sedan tidigare som blivit värre under graviditet? Vad fick ni för hjälp?
Jag harnog fått bihåleinflammation också. Men får inte behålla några värktabletter i kroppen. Är helt slut. Överkörd av en traktor känns det som.
Var på ultraljud idag. Liten hade händer och ben som sprattlade och när hon tryckte ul-grejen mot magen kände jag sprattelrörelser.
Detta behövde jag verkligen just nu :D
Fantastiskt hur kroppen fungerar. Jag har ju haft ont i fogarna. De har varit bättre, men inte helt bra, när jag varit hemma. Men nu de senaste dagarna när jag haft fruktansvärd huvudvärk och spytt upp varenda tesked vatten så har inte fogarna känts av alls.
Men idag, när min huvudvärk ÄNTLIGEN klingat av, då gör det ont i fogarna igen :P
Fast nu när jag har fått lite perspektiv på det så är jag nöjd när det "bara" är fogarna. Då kan jag vila och anpassa mitt liv. Men sprängande huvudvärk och illamående är inte lätt att leva med.
Tänk vad mycket tankar som pågår i vår 4-årings huvud nu. Han har pratat om bebisen på dagis idag :D
Här är det 10 dagar kvar till bf, nära nu! :)