• Milleman

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Enligt appen är jag på bim-3. Men så har det varit en knasig månad också :P så får se hur det blir!

• Milleman
    Kawinna skrev 2014-09-15 08:14:46 följande:
    Hoppas verkligen det! :)
    Milleman skrev 2014-09-13 21:57:43 följande:

Jag känner ingenting åt nått håll :(

Jobbigt... Har du testat något än? Du har BIM idag va?

Ja om jag ska gå efter det "normala" och appen så är det bim idag. Testade negativt i torsdags.
  • Milleman

Ökade flytningar och mensvärk i magen. Men vet fortfarande inte åt vilket håll det går :)

• Milleman
    Kawinna skrev 2014-09-16 11:29:26 följande:
    Har du inte testat något förutom i torsdags? Tålmodig kvinna ;)
    Haha nä lika bra att vänta och se om mensen kommer ju ;)
  • Milleman

Lite mensvärk, flytningar och lite extra kissnödig. Behöver ju inte betyda nått men kanske...

• Milleman

Negativt graviditetstest idag för mig. Får nog acceptera att det här med syskon kommer inte bli en lätt match :( så himla oregelbunden cykel.

• Milleman
    Kawinna skrev 2014-09-18 14:59:14 följande:
    Är i v. 16 nu :)

corran skrev 2014-09-17 08:48:06 följande:Vad har ni funderat på för vagn? :) 
    Inte något alls :p funderar mest på om det ska vara rörliga framhjul eller inte ;) haha
    Jag skulle aldrig köpa en vagn utan rörliga framhjul. Tungt för ryggen annars.

Teutonia Spirit 3 hade allt vi kunde önska. Sålänge sonen inte satt framlänges. Nästa gång blir det en vagn med 4 hjul.
  • Milleman
    Kawinna skrev 2014-09-18 16:48:04 följande:
    Tycker också att det varit mycket skönare att köra vagnar med svänghjul smile1.gif men vill ha fyra däck.
    corran skrev 2014-09-18 16:15:15 följande:

Vi har 2 vagnar, en med fasta och en med svängbara.. vi bor i norrland och har mycket snö på vinter och det funkar inte med en vagn  med svängbara då. Hade jag bott i södra sverge hade jag inte tvekat på att köpa en vagn med svängbara, sjukt smidigt! :)

Vi har också mycket snö här så det är det som gör att vi tvekar... men tydligen ska det finnas vagnar där man kan byta mellan rörliga och fast hjul så ska kolla upp det lite mer smile1.gif
    Nyaste Emmaljunga vagnen har stora rejäla svängbara fram. Värt att titta på kanske? :)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)