Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
Vi har en Volvo V70 men vill köpa en Skoda Superb kombi. Min mamma har en sån och där når inte hans fötter ryggstödet ens. Limousin.
Här är det bara väntan nu. Det är liksom helt ovisst vad vi väntar. Mens eller graviditet, eller sen ägglossning? Helt förvirrat denna månad.
Men asså nu då. Ursäkta detaljer (men ni är ju i samma sits), men jag har såå tjocka flytningar och det pirrar inne i magen långt ner till höger. Fick innan hugg i ryggen vid fog, kan ha varit ischias
Tog ett nytt test precis (annat märke) och det visar också plus! Jeaj! :) gravid direkt efter förra mf.
Hoppas så att det lilla pyret vill stanna denna gång!
Tack för ni finns och stöttar! Grattis allihop med plus och en stor lyckospark till er som försöker!
Gravtest 100% negativt idag. Inte en tillstymmelse till streck.
Här är mina äl-test sen veckor tillbaka. De är alltså några dagar mellan där det är lite längre mellanrum.
Jag tycker att de är ganska starka hela tiden. Översta äl-testet är idag och så gravtestet men det är ju neg.
Det som jag trodde var en stegring är ju nått som tydligen sker ofta.
Enda "säkra" tecknet på äl denna månad var flytningar igår, på dag 30?!?!?!
Vid varje steg jag tar hugger det till lite längst ner till höger i magen, samma ställe dom det pirrade/kittlade inuti häromdagen. Antar att det är vid äggstocken. Undrar varför? :/
Fått tid för vul nu på fredag, kommer då var i v 6+0. Borde man kunna se hjärtat slå då tror ni?
Det gick jättebra på ultraljudet, ett tickande hjärta <3 Känns otroligt skönt! v 6+2 fick hon det till när hon mätte :)