• Milleman

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

saranen skrev 2014-09-06 07:26:02 följande:
    Jo vi har en kia ceed kombi och mina nya bil som hämtas på måndag är volvo v 50. Sonen här är 104 lång o giraffben så får se hur länge det funkar bakåt innan han får ont smile1.gif Har slutat fråga om han sitter bra, man gör det man ska bara o kollar att han sitter som han ska! Hur gammal är er son?
    Han fyllde 3 år i maj. Din?

Vi har en Volvo V70 men vill köpa en Skoda Superb kombi. Min mamma har en sån och där når inte hans fötter ryggstödet ens. Limousin.
  • Milleman

Här är det bara väntan nu. Det är liksom helt ovisst vad vi väntar. Mens eller graviditet, eller sen ägglossning? Helt förvirrat denna månad.

• Milleman
    corran skrev 2014-09-08 21:13:18 följande:
    Förstår att det känns förvirrat nu pga av blödningarna du hade! Spännande att se vad som händer, hoppas på graviditet såklart! :D
    Nu har jag börjat träna hårt dessutom så jag kan inte riktigt avgöra om mitt onda i fogen är av träningen eller annat...
  • Milleman

Men asså nu då. Ursäkta detaljer (men ni är ju i samma sits), men jag har såå tjocka flytningar och det pirrar inne i magen långt ner till höger. Fick innan hugg i ryggen vid fog, kan ha varit ischias

• Milleman
    mrshellstrom skrev 2014-09-09 16:38:38 följande:

Tog ett nytt test precis (annat märke) och det visar också plus! Jeaj! :) gravid direkt efter förra mf.

Hoppas så att det lilla pyret vill stanna denna gång!

Tack för ni finns och stöttar! Grattis allihop med plus och en stor lyckospark till er som försöker!

Grattis :D

Härligt att slippa vänta!
  • Milleman

Här är mina äl-test sen veckor tillbaka. De är alltså några dagar mellan där det är lite längre mellanrum.

Jag tycker att de är ganska starka hela tiden. Översta äl-testet är idag och så gravtestet men det är ju neg.

Det som jag trodde var en stegring är ju nått som tydligen sker ofta.

Enda "säkra" tecknet på äl denna månad var flytningar igår, på dag 30?!?!?!

• Milleman

Vid varje steg jag tar hugger det till lite längst ner till höger i magen, samma ställe dom det pirrade/kittlade inuti häromdagen. Antar att det är vid äggstocken. Undrar varför? :/

• Milleman
    corran skrev 2014-09-10 14:36:19 följande:

Fått tid för vul nu på fredag, kommer då var i v 6+0. Borde man kunna se hjärtat slå då tror ni? 

Tror inte vi kunde det men har för mig att vi fick göra ett till nån vecka senare som visade det.
  • Milleman
    corran skrev 2014-09-12 17:21:59 följande:

Det gick jättebra på ultraljudet, ett tickande hjärta <3 Känns otroligt skönt! v 6+2 fick hon det till när hon mätte :) 

Härligt!! :D
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)