• Milleman

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Dakine skrev 2015-03-31 17:14:02 följande:
    Okej! 25 april är jag i vecka 8 :P Hoppas att det börjar kännas nå snart. Har mest bara växtvärk/mensvärk och så drar det som i ena sidan... Jag hoppas det är för att livmodern växer eller något. 

Tror dock jag ska boka in ett tidigt VUL om två veckor! 
    Jag tror inte jag kände någonting förrän jag fick foglossning i v 8. Sen kom illamående. Var glad så länge du slipper det ;)
  • Milleman

Trodde till 95% att jag hade äl för drygt två veckor sen. Gjorde inga test men gick på symptom.

Och gravid är jag inte. Men ingen mens dyker upp heller :/ hur är det möjligt?

• Milleman
    Kawinna skrev 2015-05-17 18:56:13 följande:
    okej, konstigt.. Har mensen kommit nu då?
    Nej :/ trodde den kom i tisdags men det var bara pyttelite i 4 dagar. Typ ingenting.

Och jag mår illa och har ont i fogen. Men tog ett test igår som var negativt. Fattar nada.
  • Milleman
    corran skrev 2015-05-19 16:53:51 följande:
    Men va skumt :( Vilken cykeldag är du på nu?
    Dag 53 :/ brukar ha runt 36.

Tog ett nytt test idag som var negativt. Jag försöker verkligen lära mig min kropp men det är inte lätt :P
  • Milleman
    Kawinna skrev 2015-05-26 12:25:18 följande:

Igår blev vi husägare! :D Känns helt sjukt, vi har tittat så länge och trodde aldrig vi skulle köpa :P Men först augusti flyttar vi in :)

En fråga till er som fått barn. När kom eran mens igång igen? och ammade ni?
    Vet att det är väldigt olika men kul att höra iaf :)

Ja än har inget hänt här. Skumt. Har småont i magen och andra egentliga gravidtecken men fick ju negativa test.

Grattis till husköp! Så kul!! :)

Fick barn i slutet av maj, pumpade ut i ca 1,5 månad, fick tillbaka mensen i slutet av augusti.
  • Milleman

Oj här var det längesen jag skrev. Fick mensen på dag 72. Bör enligt kalendern ha äl snart. Vi har börjat försöka :)

• Milleman

Tack! Men min kropp är inte enkel att tyda. Sen så "letar" man ju tecken på graviditet fastän man inte vill. Men ont i fogen bak har jag. Kan ju bero på att vi flyttat ut på båten och det är lite andra kroppsställningar som gäller men ändå konstigt att jag har så pass ont. Och i svanskotan. Asont. Vet inte varför.

• Milleman
    saranen skrev 2015-07-23 03:21:32 följande:

Här har det blivit bebis!
    Igår på 37+1 föddes vår lilla skatt!

Vi mår kanon allihop!!!

Stort grattis!!!
  • Milleman

Ja min kropp är ju helt bananas så jag vet ju aldrig vad jag ska tro.
    Sista mens började 7 juni. I lördags fick jag rosa på pappret och trodde mensen kommit. Men inget sen. Jag har ont i fogen bak. Har andra "symptom" men som lika gärna kan vara annat.

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)