• Milleman

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

corran skrev 2015-07-24 22:38:06 följande:
    Låter lite spännande ändå, när ska du göra test? :)
    Tänkte på söndag el måndag.
    Jag är bara rädd att bli besviken.
  • Milleman

Negativt test nu på eftermiddagen.
    Nig för att jag kissar ofta i vanliga fall men nu blir jag akut JÄTTEkissnödig. Konstigt.

• Milleman
    corran skrev 2015-07-25 18:53:54 följande:
    Ibland kan man ju få ägglossningsblödningar också, kanske hade du äl i lördags? Men vet aldrig, håller tummarna att alla symptom beror på att något är på g <3
    Jag vet inte alls.
    Negativt gravtest idag, däremot äl-symptom :P
  • Milleman
    corran skrev 2015-08-18 18:44:19 följande:
    Men åh grattis!! :D Så himla roligt! Hur mår du? :)
    Jag mår jättebra och även mindre bra. Är jätteglad och hoppas så att detta kommer gå vägen. För vi har ju haft lite svårt och jag har ju bara äl varannan månad.
    Men jag har redan rätt ont i ryggen och klarar inte till fullo av mitt jobb. Det går bra några timmar, sen är det riktigt tungt i ryggen.
    Jag har inga andra symptom såsom kissnödig, illamående etc.
  • Milleman
    Kawinna skrev 2015-08-26 16:14:02 följande:
    Grattis!!! Gud vad härligt :) då blir det bebis i maj då??
    Tack! I april ser det ut som :) ska på ultraljud på fredag. Så nervös. Vill ju verkligen att det ska visa nått!!
  • Milleman
    Kawinna skrev 2015-08-26 22:38:53 följande:
    Men gud så mysigt ????

Är det någon speciell anledning att ni ska göra ul?
    Gjorde ett tidigt förra veckan för att beräkna vilken vecka det var i men då syntes för lite så nytt på fredag för att se mer :)
    Ska till läkaren idag, blir kanske sjukskriven för foglossning.
  • Milleman
    Kawinna skrev 2015-08-27 21:15:28 följande:
    Okej, spännande! Hur gick det hos läkaren? :)

Jobbigt med sådan foglossning redan!
    Gjorde ul och vi såg ett fint tickande hjärta! Så nu hoppas jag verkligen att detta går vägen :)
    Fick inte läkartid förrän onsdag. Mår bättre i ryggen när jag är hemma, samtidigt så vill jag gärna jobba lite. Får se vad som bestäms.
    Det värsta nu är nog yrsel, illamående och trötthet. Har verkligen fått tvinga mig upp till 4-åringen.
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)