Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Åhhh julsånger här måste jag också bjuda på något...

(ni som inte tål ord som härrör kön och inte har den sortens humor borde lyssna och bli härdade)

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-12-20 21:44:55 följande:

Ibland suger det verkligen att man inte kan redigera efter att man postat något, men ibland blir det lite humor i det hela. Någon som tycker att 175cm är en bra ålder på män? 

Riktiga män har rynkor som årsringar...på längden Fast då är ju jag ingen man, knappt en rynka förutom när jag blir förbryllad över vissa trådar... Ja här sköt jag mig i foten och det gör ont!
    taquine skrev 2014-12-20 21:41:55 följande:

Underbar

Ja jag älskar den, gillar rytmiken i texten. Sen har jag nog rätt barnslig humor för gillar väldigt mycket av hans alster. Men det är jag det.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    taquine skrev 2014-12-20 22:03:14 följande:

Såg den    också men iddes inte svara , där är ju fördelen med fb du kan ändra om du skrivit fel/ dumt  eller något i stridens hetta du ångrar 2 min. senare Jag är nog också väldigt barnslig för min ålder för jag skrattade åt texten . , vilken Norenpjäs hans texter skulle kunna bli

Underbart att det finns fler! Haha...kanske faktiskt hade kunnat blivit väldigt underhållande.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Orcha skrev 2014-12-20 22:46:01 följande:

God jul!

Och gott nytt hårigt ! 

Klipper...rakat iväg en hälsning tillbaka!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    taquine skrev 2014-12-21 01:00:00 följande:

Ska vi kräkas tillsammans .-D

Haha... Ja lite slemmig är han! Lite kul om det fanns en sida på internet för familjer där man kunde diskuterar och det fanns massor av Gunthers som ville ha samma behandling!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-12-21 01:25:01 följande:

Vilken tur att det inte finns, tänk vilken kräkepedemi det hade orsakat!!! 

Haha precis!

Nej nu ska sova...

Dröm sött alla, inklusive.... medicinkvinnor som Gunthers fan....besatta filmfanatiker som virrpannor som tappar bort allt dom håller i.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-12-24 19:11:12 följande:

Merry. fucking Christmas!!!

Haha tack detsamma!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-12-26 17:00:03 följande:

Voi voi, vad jag har firat och människor överallt. Längtar efter att få skrota runt med min tekopp och inte klä på mig på hela dagen, tysnaden och vara alldeles själv.

Jaha vem fyllde då? Ett tag trodde jag du gått från död till mer levande men nu är du borta igen! Problem med kistan eller?
    taquine skrev 2014-12-26 18:43:45 följande:

Precis som det ska vara Ha det

Är du vampyr med?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-12-26 20:49:30 följande:

Äntligen är jag tillbaka i lugnet. Men min tekopp Det var väl antagligen Jesus. Känner inte honom, men jag har hört talas om honom iaf. Uppkopplingen var mer åt det döende hållet iaf.

Jaha, undrar om den där Jesus Död är alias JD som man både kan bli inslagen avslagen och klappfull av? Isf vet jag inte nå vad du pratar om...
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    taquine skrev 2014-12-26 22:00:00 följande:

Ingen vet nog vad du pratar om heller  

Skön 80talare som jag spinnade till förut;) 

Nej ska inte berätta om alla jag lipat till detta år , 2014 där jag gråtit för ett helt nytt hav

Skönt att ni förstår mig, man känner ju sig liksom en i gänget då! Inte bara den där som pratar och ingen varken hör eller förstår...

Ja Jan Malmsjö han ringer in det nya året han även om klockan inte är slagen, men får hoppas du inte är havande vid 12 menar jag... ja jag är oskyldig helt och hållet!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!