Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Åhhh julsånger här måste jag också bjuda på något...
(ni som inte tål ord som härrör kön och inte har den sortens humor borde lyssna och bli härdade)
Åhhh julsånger här måste jag också bjuda på något...
(ni som inte tål ord som härrör kön och inte har den sortens humor borde lyssna och bli härdade)
Ibland suger det verkligen att man inte kan redigera efter att man postat något, men ibland blir det lite humor i det hela. Någon som tycker att 175cm är en bra ålder på män?
Underbar
Såg den också men iddes inte svara , där är ju fördelen med fb du kan ändra om du skrivit fel/ dumt eller något i stridens hetta du ångrar 2 min. senare Jag är nog också väldigt barnslig för min ålder för jag skrattade åt texten . , vilken Norenpjäs hans texter skulle kunna bli
God jul!
Och gott nytt hårigt !
Ska vi kräkas tillsammans .-D
Vilken tur att det inte finns, tänk vilken kräkepedemi det hade orsakat!!!
Merry. fucking Christmas!!!
Voi voi, vad jag har firat och människor överallt. Längtar efter att få skrota runt med min tekopp och inte klä på mig på hela dagen, tysnaden och vara alldeles själv.
Precis som det ska vara Ha det
Äntligen är jag tillbaka i lugnet. Men min tekopp Det var väl antagligen Jesus. Känner inte honom, men jag har hört talas om honom iaf. Uppkopplingen var mer åt det döende hållet iaf.
Ingen vet nog vad du pratar om heller
Skön 80talare som jag spinnade till förut;)
Nej ska inte berätta om alla jag lipat till detta år , 2014 där jag gråtit för ett helt nytt hav