Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-12-15 01:30:42 följande:

Det har man nog sett på det där programmet Allsång o skämssen att dom går hem hos kärringarna! Så efter en grog så låter det nog annorlunda...

Jahapp härvare dataerror....

Menat då till den där Brudhilde Brunhilde...
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    taquine skrev 2014-12-15 01:26:53 följande:

Haha snälla låt mig slippa både Tommy och Lasse , annars är jag inte så där jättekräsen  

Din dröm får du fråga Aniiee om Brunhilde , låter mer än vidrig , men är då säkert något bra.

Tommy Tommy Tommy Tommy Tommy Tommy Tommy Tommy Tommy Tommy...ja vi får väl se vem du drömmer om i natt då!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-12-15 01:36:08 följande:

Visst har jag ett sexigt nick. Speciellt om man säger det högt många gånger.

Verkigen fint, bra val, du kan du....och hon den där J.D på bilden med....vackert!

Nejdå det är fint, lagom nyanserat!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Nej nu piper något, antingen är det mat och sovklockan eller tvättmaskinen...måste kolla.

Godnatt på er!

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-12-15 01:55:33 följande:

Någon har bildgooglat  

Haha ja det har jag! Lyssnade även på något alster...döden har nog ett läte det med, iaf inbillar jag mig att dom som hamnar i helvetet plågas av det där tidiga mornar.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-12-15 20:51:19 följande:

Har aldrig lyssnat på albumet, det var mer menat som en kvinnlig variant av John Doe.

Haha okej gör inte samma misstag som jag bara! Förstod faktiskt det...helt hjärndöd är jag inte
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-12-15 20:55:40 följande:

Haha okej gör inte samma misstag som jag bara! Förstod faktiskt det...helt hjärndöd är jag inte

Eller mig kanske det heter...

Lite hjärndöd är jag nog iaf
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-12-15 21:04:46 följande:

När det gäller som eller än är faktiskt båda lika korrekta. Som jag är eller som mig. Båda funkar lika bra. *drabbats av pedagogiskt koma*

Låter nästan lite perverst det där pedagog...

"Du är lite pedagog du va..." Ungefär som "Din lilla Naprapat" fast snuskigt värre.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-12-15 21:18:15 följande:

Ja, jag kan sätta på mig mina nya glasögon och förklara prepositioner, förkortade satser där predikatsverbet utelämnats och konjunktioner, fast just nu vill jag nog bara veta vad som kan lasras.

Haha ja du kan du...

Ja fråga Amerikanska flottan... Dom kan nog lasra det mesta med sin nya grunka!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-12-15 21:18:15 följande:

Ja, jag kan sätta på mig mina nya glasögon och förklara prepositioner, förkortade satser där predikatsverbet utelämnats och konjunktioner, fast just nu vill jag nog bara veta vad som kan lasras.

Här är det bara att lasra på...

Navy's Amazing New Laser Gun:

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!