Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Det har man nog sett på det där programmet Allsång o skämssen att dom går hem hos kärringarna! Så efter en grog så låter det nog annorlunda...
Menat då till den där Brudhilde Brunhilde...
Det har man nog sett på det där programmet Allsång o skämssen att dom går hem hos kärringarna! Så efter en grog så låter det nog annorlunda...
Haha snälla låt mig slippa både Tommy och Lasse , annars är jag inte så där jättekräsen
Din dröm får du fråga Aniiee om Brunhilde , låter mer än vidrig , men är då säkert något bra.
Visst har jag ett sexigt nick. Speciellt om man säger det högt många gånger.
Nej nu piper något, antingen är det mat och sovklockan eller tvättmaskinen...måste kolla.
Godnatt på er!
Någon har bildgooglat
Har aldrig lyssnat på albumet, det var mer menat som en kvinnlig variant av John Doe.
Haha okej gör inte samma misstag som jag bara! Förstod faktiskt det...helt hjärndöd är jag inte
När det gäller som eller än är faktiskt båda lika korrekta. Som jag är eller som mig. Båda funkar lika bra. *drabbats av pedagogiskt koma*
Ja, jag kan sätta på mig mina nya glasögon och förklara prepositioner, förkortade satser där predikatsverbet utelämnats och konjunktioner, fast just nu vill jag nog bara veta vad som kan lasras.
Ja, jag kan sätta på mig mina nya glasögon och förklara prepositioner, förkortade satser där predikatsverbet utelämnats och konjunktioner, fast just nu vill jag nog bara veta vad som kan lasras.